زمین‌لرزه‌ نسبتا شدید سفیددشت آران و بیدگل را لرزاند

کد خبر: 1218604

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر منطقه سفیددشت آران و بیدگل در ساعت ۲۱:۴۴ امشب را لرزاند.

زمین‌لرزه‌ نسبتا شدید سفیددشت آران و بیدگل را لرزاند

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر منطقه سفیددشت آران و بیدگل در ساعت ۲۱:۴۴ امشب را لرزاند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.1 ریشتر منطقه سفیددشت از توابع شهرستان آران و بیدگل را در ساعت 21:44 امشب را لرزاند و این زمین‌لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

این زمین‌لرزه در عرض جغرافیایی 34.361 درجه شمالی و طول جغرافیایی 51.413 درجه شرقی در منطقه سفیددشت از توابع شهرستان آران و بیدگل به وقوع پیوست و کارشناسان ارزیاب به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

هیچ‌گونه خسارتی تاکنون از وقوع زمین‌لرزه 4.1 ریشتری در منطقه سفیددشت شهرستان آران و بیدگل به ثبت نرسیده است و دستگاه‌های خدماتی و امدادرسانی جهت وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه به حالت آماده‌باش هستند./تسنیم

 5 تیم ارزیابی برای بررسی خسارت به آران و بیدگل اعزام شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله در مناطقی از آران و بیدگل سفید شهر، قمصر بصورت تکان و لرزه در ساختمان‌ها احساس شده که ۵ تیم ارزیابی برای بررسی خسارات احتمالی به مناطق اعزام شد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ و یک دهم ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شامگاه سه‌شنبه در محدوده سفید دشت، نوش آباد شهرستان آران و بیدگل در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

وی افزود: زلزله در مناطقی از آران و بیدگل سفید شهر، قمصر بصورت تکان و لرزه در ساختمان‌ها احساس و تعدادی به بیرون منزل آمدند.

شیشه فروش خاطر نشان کرد: ۵ تیم ارزیابی برای بررسی خسارات احتمالی به مناطق اعزام شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها