وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

کد خبر: 1219269

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی پایتخت در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک است و افزایش دما تا دوشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده با استقرار جوی نسبتاً پایدار دارای آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعد از ظهر روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در بعضی ساعات با وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک همراه خواهد بود.

از روز دوشنبه به‌ویژه روز سه‌شنبه و چهارشنبه در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

برای امروز تا روز دوشنبه روند افزایش نسبی دما و از روز سه شنبه تا چهارشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۷ اردیبهشت) صاف، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۸ اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید، از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها