هشدار سردار رادان به سارقان و قاچاقچیان

کد خبر: 1221238

فرمانده فراجا گفت: امسال، سال سختی برای سارقان و قاچاقچیان خواهد بود و در این راستا برنامه‌های مفصلی داریم.

هشدار سردار رادان به سارقان و قاچاقچیان

فرمانده فراجا گفت: امسال، سال سختی برای سارقان و قاچاقچیان خواهد بود و در این راستا برنامه‌های مفصلی داریم.

سردار ‌احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های شما در بدو فعالیت به عنوان فرمانده فراجا، مبارزه با سرقت بود، طرحی که به صورت آزمایشی، در 7 استان از جمله تهران اجرا شد؛ دستاورد این طرح را تا امروز رو چطور ارزیابی می‌کنید؟ آمار سرقت کاهش داشته است؟ اظهار داشت: آمار وقتی کاهشی می‌شود که برنامه مبارزه‌مان به مهار تورم و رشد تولید کمک کند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید در سایه امنیت جنس‌شان را تولید کنند، گفت: امسال، سال سختی برای سارقان و قاچاقچیان خواهد بود و با تمام قوت مبارزه را ادامه خواهیم داد.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه امسال نیروهای انتظامی و مرزبانی با هم هم‌قسم شده و برنامه‌های مفصلی برای مبارزه با سرقت و قاچاقچیان داریم، تصریح کرد: با کاهش آمار سرقت و انسداد مرزها، قول‌مان عملی‌تر خواهد شد.

رادان مبارزه قاطعانه با سارقان و دستگیری آنان را جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: برخورد پلیس با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود.

 فرمانده فراجا: انسداد فیزیکی مرزها را با قوت دنبال می‌کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امسال انسدادفیزیکی در مرزهای کشور را با اولویت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار ‌احمدرضا رادان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان با بیان اینکه امروز برای عرض ادب و ادای احترام به خانواده‌های شهدا و مردمام این دیار در این استان حضور یافتم، به اتفاقات سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان درجریان اغتشاشات این بود که نشان دهند کشور و کردستان ناامن است که در حالی‌که تمام ابزارها و تحرکات آنان در حدی نبود که به این اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه با بصیرت و همراهی مردم تمام اغتشاشات و توطئه‌های دشمنان خنثی شد، گفت: مردم با نه گفتن به اغتشاشگران صف‌شان را از آنان جدا کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه کسانی که از کردستان و سایر استان‌ها در جریان اغتشاشات غافل شدند از فرزندانمان هستند و ما دوست‌شان را داریم، تصریح کرد: بر اساس ارریابی‌های صورت گرفته، کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور است.

وی در ادامه از انسداد مرزهای کشور خبر داد و افزود: انسداد فیزیکی با اولویت‌ مرزها در حال انجام است و امسال یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بوده که در مجاورت مرزهای شرق، شمال شرق، جنوب شرق و کردستان به اندازه وسع‌مان اجرا و دنبال خواهیم کرد و در کنار انسداد فیزیکی مرزها، از تجهیزات اپتیکی و نوین نیز استفاده خواهیم‌ کرد.

وی اظهار کرد: هزینه‌کردن در مرزهای کشورمان هزینه نیست، بلکه درآمد است چرا که دیگر قاچاقی وارد و  خارج نخواهد شد و امنیت را نیز تقویت می‌کنیم.

فرمانده فراجا ابراز داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی نیز به این امر واقف و برای این کار وقت گذاشته و امیدواریم امسال جهش قابل توجهی داشته باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها