آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

کد خبر: 1221359

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در جاده‌های شمال، گفت: محور کندوان تا تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه است.

آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در جاده‌های شمال، گفت: محور کندوان تا تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه است.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پیش‌رو در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر ارتفاعات محور کندوان با کاهش دید همراه است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محور کندوان از مسیر جنوب به شمال کماکان یک‌طرفه است، افزود: تردد در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر در برخی مقاطع پرحجم و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال تا روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب افزود: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیکی خواهد بود./فارس

 ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک پرحجم و سنگین از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است.

ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است و در طول این مسیر گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عبور کامیون از محور هراز ممنوع است، گفت: هموطنان قبل از آغاز سفر از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها، وضعیت مسیرها و محورهای عبوری خود مطلع شده و سپس سفر خود را آغاز کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و عوامل پلیس راه با آماده‌باش کامل و با تمام تجهیزات در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی جریان ترافیکی اقدام می‌کنند.

کهریزی بیان اینکه حادثه خاصی درمحورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه‌سنگین و روان در جریان است و هم وطنان به سهولت در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با بیان اینکه رانندگان طی هر ۲ ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را در محل‌های مجاز توقف و پس از تجدید قوا به رانندگی ادامه دهند، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: پلیس با هرگونه تخلفات حادثه ساز برخوردی بدون اغماض را خواهد داشت و در حین سفر بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان الزامی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها