آخرین آمار کرونا در کشور | فوت ۲ بیمار کرونایی و شناسایی ۸۲ مبتلای جدید

کد خبر: 1223830

در طول ۲۴ ساعت گذشته، متأسفانه ۲ هم‌وطن جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار کرونا در کشور | فوت ۲ بیمار کرونایی و شناسایی ۸۲ مبتلای جدید

 مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: براساس جدیدترین آمار در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۸۲ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در کشور شناسایی شدند.

به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۷ خردادماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آنها بستری شدند.

براساس این گزارش؛ مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۵۵ نفر و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۶۶۵ نفر رسید.

آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که تا کنون ۷ میلیون ۳۶۵ هزار و ۷۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. البته ۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

براساس این آمارهای وزارت بهداشت، ۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۷۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۷۳۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۲۷۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۹۱ دُز رسید.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۲۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها