ماجرای قتل مرد زباله‌گرد در محله سعادت‌آباد

کد خبر: 1225879

یک مرد زباله‌گرد در محله سعادت‌آباد با ضربه چاقو به قتل رسید.

ماجرای قتل مرد زباله‌گرد در محله سعادت‌آباد

یک مرد زباله‌گرد در محله سعادت‌آباد با ضربه چاقو به قتل رسید.

سه شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه، پرسنل انتظامات بیمارستان شهید مدرس، مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان را روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه این مرکز درمانی به پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 134 شهرک قدس، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، کارشناسان تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه قاضی محمد رضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه ششم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان شهید مدرس با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو از ناحیه پا قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول زباله‌گرد بوده و توسط دوستانش در تاریخ پانزدهم خرداد ماه به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات کادر پزشکی فایده‌ای نداشته و او نهایتا فوت کرده است.

بدین ترتیب یکی از دوستان مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مقتول از دوستانم بود اما نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است؛ چند روز قبل در محله سعادت‌آباد مشغول زباله‌گردی بودیم که ناگهان مشاهده کردیم دوستم از ناحیه پا زخمی شده و خونریزی شدیدی دارد به همین‌خاطر او را سریعا به بیمارستان آوردیم.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه قتل در محله سعادت‌آباد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی درباره این جنایت هولناک تحقیق و هویت قاتل را شناسایی کنند.

با دستور قاضی صاحب‌جمعی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها