فوت ۶ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در رباط‌کریم تهران

کد خبر: 1229609

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تهران از فوت ۶ نفر و مسمومیت ۲۲ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رباط‌کریم طی چهار روز گذشته خبر داد. دلیل تعدادی از فوتی‌ها متاسفانه به‌خاطر دیر رجوع کردن به بیمارستان بوده، شاید اگر زودتر مراجعه می‌کردند دچار این اتفاق تلخ نمی‌شدند./عصر ایران

فوت ۶ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در رباط‌کریم تهران

 فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: طی چهار روز گذشته شاهد فوت ۶ نفر و مسمومیت ۲۲ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رباط‌کریم بودیم.

 امید احمدی با اشاره به مسمومیت‌های الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه طی چهار روز گذشته در این شهرستان 6 نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.

وی در ادامه گفت: تعدادی از افرادی که مسموم و فوت شده‌اند از اتباع بوده‌اند و مابقی از شهرهای مختلف شهرستان رباط‌کریم، پرند، حصار مهتر، منجیل آباد و شهرهای دیگر بودند.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: این اتفاقات تلخ طی چهار روز اخیر در بیمارستان رباط‌کریم ثبت شده است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با اشاره به فوریت تشکیل پرونده قضایی برای دستگیری عوامل توزیع کننده بیان کرد: معمولاً مسمومیت الکلی بین 12 تا 18 ساعت بروز می‌دهد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد الکل‌هایی که باعث فوت این 6 نفر شده در کمتر از 6 ساعت آنها را زمین‌گیر کرده است.

احمدی در پایان با تأکید بر اینکه فعلا توزیع مشروب‌های تقلبی منشا دقیقی ندارد، خاطرنشان کرد: دلیل تعدادی از فوتی‌ها متاسفانه به‌خاطر دیر رجوع کردن به بیمارستان بوده، شاید اگر زودتر مراجعه می‌کردند دچار این اتفاق تلخ نمی‌شدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها