اعلام تعطیلی امروز یکشنبه 15 مرداد در این استان | تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی در مشهد

کد خبر: 1237053

براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان کلیه مراکز آموزشی، مهدهای کودک، باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در مشهد تعطیل خواهند بود.

اعلام تعطیلی امروز یکشنبه 15 مرداد در این استان | تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی در مشهد

براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی ، مراکز آموزشی، مهدهای کودک، باشگاه ها و مجموعه های ورزشی مشهد امروز یکشنبه در پی افزایش آلایندگی هوا و بروز پدیده گرد و غبار تعطیل است.

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی در نشست کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی پس از بررسی های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواسته شد تا از ترددهای غیرضروری در روز یکشنبه ۱۵ مرداد پرهیز کنند.️

در این اطلاعیه از عموم مردم به ویژه افراد مسن و کودکان، مبتلایان به بیماری های زمینه ای، تنفسی، قلبی و عروقی و نیز مادران باردار درخواست شده است در ترددهای روزانه از ماسک و عینک مناسب استفاده کنند و مطابق توصیه های بهداشتی در زمان بروز پدیده گرد و غبار از فعالیت های شدید بدنی مانند ورزش های سبک و سنگین و قدم زدن در فضای باز خودداری شود.

هواشناسی خراسان رضوی شامگاه شنبه با صدور هشدار نارنجی از وزش باد شدید، پدیده گرد و غبار و افزایش آلایندگی و آلودگی هوا و کاهش دید افقی در نواحی شمالی، شرقی و جنوب شرقی استان طی امروز یکشنبه خبر داده بود./ ایرنا

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها