زائران اربعین این شماره‌ها را به خاطر بسپارند

کد خبر: 1240727

هلال احمر شماره های مهم و حیاتی را برای زائران اربعین اعلام کرد تا در صورت بروز حادثه بتوانند خدمات لازم را دریافت کنند.

 زائران اربعین این شماره‌ها را به خاطر بسپارند

کم کم به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و عاشقان امام حسین (ع) و مشتاقان حضور در اربعین حسینی بار سفر بسته و عازم این سفر معنوی می‌شوند. سفری که میلیونها زائر شیفته اهل بیت را از گوشه گوشه جهان جذب کرده و بارگاه سید و سالار شهیدان همچون مغناطیسی افراد را با ملیت‌های مختلف را به سوی خود می‌خواند.

امسال با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و گرمای زیاد هوا، مسافران اربعین روزهای گرم و طاقت فرسایی را پشت سر خواهند گذاشت.همچنین به علت حجم انبوه جمعیت و بروز بیماری‌های مختلف همچون بیماری‌های ویروسی، رعایت برخی نکات و استفاده از برخی وسائل نقش موثری در داشتن سفری ایمن تر دارد.

برای اینکه بتوانیم در صورت وقوع حادثه و کمک به نیروهای امدادگر با فراغ بال تصمیم گیری کنیم هلال احمر سه شماره تلفن امدادی را برای دریافت خدمات در زمان نیاز به زائران در طول مسیر راه پیمایی اربعین اعلام کرده است که این شمارها شامل شماره ۱۱۲ هلال احمر٬ ۱۲۲ اورژانس۱۰۴ پلیس٬ ۱۱۵ آتش نشانی و 07801300561 مربوط به افراد گمشده‌ است./فارس

14020602000657_Test_NewPhotoFree

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها