خبر خوش برای تهرانی ها | تهران ۴ درجه خنک‌تر می‌شود

کد خبر: 1241119

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش ۴درجه‌ای دما در تهران خبر داد و گفت: اواخر هفته سامانه بارشی شمال‌غرب کشور را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

خبر خوش برای تهرانی ها | تهران ۴ درجه خنک‌تر می‌شود

صادق ضیائیان با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی کشور طی هفته جاری اظهار کرد: طی هفته گذشته در برخی مناطق نوار شمالی کشور بارش‌هایی را داشتیم که این بارش‌ها در هفته جاری در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

وی افزود: در سایر مناطق کشور تا آخر هفته پدیده خاصی نداریم تنها برای جنوب کرمان و رشته‌کوه البرز در استان مازندران بارش‌های رگباری پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یادآور شد: اواخر هفته جاری سامانه بارشی در شمال غرب کشور فعال است و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ضیائیان با اشاره به کاهش دما در نیمه شمالی کشور گفت: دما در این مناطق دو تا 5 درجه کاهش یافت.

وی در خصوص وضعیت آب‌وهوای تهران نیز ابراز کرد: حداکثر دمای امروز پایتخت 35 تا 36 درجه است که فردا با کاهش حدود 4درجه‌ای به 32 درجه خواهد رسید.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین تأکید کرد: بعد از کاهش دما در نوار شمالی مقداری افزایش دما داریم و مجدداً از چهارشنبه کاهش دما در این مناطق آغاز می‌شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها