فریب و سرگردانی زائران اربعین در صندوق بغل اتوبوس ها!

کد خبر: 1241530

زائرانی که تلاش می کنند خود را از شهرهای مختلف به پایانه های مرزی برسانند و روانه پیاده روی اربعین شوند، با کمبود بلیت اتوبوس دست و پنجه نرم می کنند و این کبود زمینه فریب و سرگردانی برخی از آنها را فراهم کرده است.

 فریب و سرگردانی زائران اربعین در صندوق بغل اتوبوس ها!

 با وجود آن که مسئولان ستاد برگزاری مراسم اربعین جلسات متعدد و برنامه های مفصلی برای حمل و نقل زائران داشتند، کمبودهایی در جابجایی زائران به وجود آمده که قابل چشم پوشی و انکار نیست.

این روزها زائران از شهرهای مختلف در تماس با تین نیوز از مشکلات و کمبودها سخن می گویند و از مسئولان سوال می کنند چرا با وجود برگزاری این مراسم در سال های متمادی و وجود تجربه کافی از حجم مسافران، تمهیدات لازم برای حمل و نقل اربعین  اندیشیده نشده است؟

پیش از شروع ترددهای اربعین برخی مسئولان در اندیشه تامین کمبود اتوبوس از ترکیه بودند و برخی گزارش های غیررسمی از توافق برای اجاره 1000 دستگاه اتوبوس از این کشور حکایت می کرد. سوال اینجاست که این توافق ها به چه سرانجامی رسید؟

تعدادی از زائران شهرستان های شرق ایران در تماس خود با خبرنگار تین نیوز اظهار کردند شنبه شب – 4 شهریورماه – خود را به تهران رسانده اند و با حضور در یکی از ترمینال های پایتخت امکان تهیه بلیت برای شهرهای مرزی غرب کشور را پیدا نکرده اند.

 نهایتا به این رضایت داده اند که با پرداخت 300 هزار تومان در صندوق بغل یک اتوبوس به مقصد مورد نظر خود بروند اما راننده اتوبوس در ساعات بامداد آنها را در یک مقصد نامعلوم پیاده کرده و گفته است می توانند از همانجا پیاده روی اربعین خود را آغاز کنند! و این مسافران که 9 نفر بوده اند ساعت ها در بیابان سرگردان شده اند.

شایان ذکر است؛ شماره پلاک اتوبوس  و شماره تعاونی برای پیگیری موضوع در این رسانه محفوظ است.

تین نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها