حکم دادگاه برای اعضای یک شبکه قاچاق الکتروموتورهای تقلبی

کد خبر: 1241702

دادستان تهران اعلام کرد که برای اعضای یک شبکه قاچاق حرفه‌ای الکتروموتورهای خانگی و صنعتی تقلبی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده است.

حکم دادگاه برای اعضای یک شبکه قاچاق الکتروموتورهای تقلبی

علی صالحی در تشریح جزئیات این پرونده، گفت: در نتیجه تعامل دستگاه قضایی با شهروندان و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر ورود الکتروموتورهای خانگی و صنعتی تقلبی و قاچاق به بازار که باعث تحمیل خساراتی به خریداران شده بود؛ دادستانی تهران به موضوع ورود و دستورات لازم را جهت تشکیل پرونده قضایی صادر کرد.

دادستان تهران، اظهار کرد: حسب تحقیقات قضایی انجام شده در این رابطه، سه تن از افرادی که در زمینه قاچاق حرفه‌ای کالا و نگهداری، عرضه و فروش اقلام قاچاق با تغییر در مشخصات و ویژگی‌های آن فعالیت داشتند؛ بازداشت و تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

صالحی ضمن تشریح جزئیات بیشتر از پرونده، بیان کرد: متهمان این پرونده پس از قاچاق الکتروموتورهای مستعمل، استوک و یا بی‌کیفیت، آن‌ها را رنگ آمیزی کرده و سپس با فک پلاک و حک سریال و الصاق پلاک‌های تقلبی و جدید، این اقلام را به عنوان کالاهای نو با برندهای اروپایی معرفی و به بازار عرضه می‌کردند و از این طریق ضمن تحصیل مال نامشروع، خساراتی را به خریداران تحمیل کردند.

دادستان تهران، تصریح کرد: پس از بازداشت متهمان در تفتیش و بازرسی از محل دپوی اقلام موصوف، علاوه بر کشف حجم قابل توجهی از کالاهای قاچاق، غیر استاندارد و نا ایمن، مقادیر زیادی از ابزار و ادوات مورد استفاده در ارتکاب جرم مانند پلاک‌های خام، ابزار آلات لازم جهت نصب پلاک‌های تقلبی و ... نیز کشف و ضبط شد.

به گفته دادستان تهران، با تکمیل تحقیقات قضایی، کیفرخواست متهمان پرونده صادر و جهت صدور حکم به دادگاه انقلاب تهران ارسال شده است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها