خبر مهم برای مسافران | ترافیک سنگین در جاده چالوس | کندوان یک طرفه شد

کد خبر: 1243332

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در مرز مهران و شلمچه روان بوده اما در جاده چالوس، مسیر شمال به جنوب، ترافیک سنگین و تردد وسایل نقلیه در محور جنوب به شمال این محور ممنوع است.

خبر مهم برای مسافران | ترافیک سنگین در جاده چالوس | کندوان یک طرفه شد

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در مرز مهران و شلمچه روان بوده اما در جاده چالوس، مسیر شمال به جنوب، ترافیک سنگین و تردد وسایل نقلیه در محور جنوب به شمال این محور ممنوع است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک، هزارچم و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

همچنین تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران–شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر(شمال به جنوب) روان است.

در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل رینه تا آب اسک ترافیک سنگین است. در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار - ترافیک سنگین اعلام شده است.

تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است.

همچنین آزادراه رشت – قزوین دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در محور مرز مهران - ایلام، در محور مرز شلمچه - خرمشهر، محور مرز چذابه - بستان، محور مرز خسروی - قصر شیرین، در محور مرز باشماق - مریوان و محور مرز تمرچین - پیرانشهر ترافیک روان گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس / مسافران زمان سفر را مدیریت کنند

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به پایان تعطیلات چند روزه و بار سنگین سفر ، مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات برای مسافران همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شده است.

کرمی ادامه داد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد : عدم برنامه ریزی زمان مناسب سفر، عجله و شتاب و نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان از عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.

استان البرز با داشتن یک هزار و ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی ، ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

کندوان یک طرفه شد

مازندران فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد، محور کندوان به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد

سرگرد محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سفر گسترده هم وطنان طی چند روز گذشته به مازندران، اظهار کرد: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت شمال به جنوب، از ۲ راهی بالای طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.

وی افزود: حدود ۵۰۰ متر در محدوده طویر  با ترافیک سنگین همراه است که موجب توقف خودروها شده است.

 سرگرد احمدی گفت: طول محور به‌ سمت کرج و تهران روان و پرحجم است و از ساعت ۱۰ صبح با اعلام مامورین پلیس راه، از بالای طویر به‌سمت جنوب یکطرفه شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها