ترافیک شبانه جاده‌های شمال

کد خبر: 1247014

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را از امروز تا روز شنبه در جاده‌های شمال خواهیم داشت

ترافیک شبانه جاده‌های شمال

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال ، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محور کندوان و تردد عادی در محورهای کیاسر، کندوان و سوادکوه هستیم.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات کیاسر، افزود: از لحاظ جوی بارشی نداریم و سطح استان ابری است.

رئیس پلیس راه ما‌زندران با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را تا ساعت  ۷صبح روز شنبه هشتم مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان خواهیم داشت، تصریح کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس کماکان ممنوع اعلام شده است.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۶ مهر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک  از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۷ و شنبه ۸ مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۶ و جمعه ۷ مهرماه از این محور ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد تمامی وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۷ مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی  از از شمال به جنوب  به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی را باتوجه شرایط جاده‌ها خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر مدیریت سفر خود، با شماره‌ تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها