خبر رسمی تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه | تعطیلی مدارس این استان در دو نوبت صبح و عصر

کد خبر: 1250707

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تعطیلی مدارس در شهرستانهای بندرعباس و حاجی آباد در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه به علت احتمال وقوع مجدد زلزله خبر داد.

خبر رسمی تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه | تعطیلی مدارس این استان  در دو نوبت صبح و عصر

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تعطیلی مدارس در شهرستانهای بندرعباس و حاجی آباد در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه به علت احتمال وقوع مجدد زلزله خبر داد.

محمد قویدل اظهار داشت: در اثر وقوع زلزله 5.3 ریشتری که امروز به وقوع پیوست مدارس شهرستانهای بندرعباس و حاجی آباد در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه 26 مهرماه تعطیل است.

قویدل تصریح کرد: شرایط خاص ناشی از وقوع پس لرزه‌ها، عدم آمادگی روانی دانش‌آموزان و نیز نگرانی خانواده‌های آنان، باعث شد با دستور استاندار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی مدارس در این شهرستان ها گرفته شود.

 اعلام آماده‌باش در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان،با اشاره به زمین‌لرزه‌های امروز در شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد، گفت: زمینه اسکان اضطراری مردم در سالن‌های ورزشی دو شهرستان تحت تاثیر زمین لرزه فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، امشب ، جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مهرداد حسن‌‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در حاشیه این نشست در تشریح مصوبات جلسه اظهار داشت: با دستور استاندار هرمزگان ‌کلیه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند‌‌.

وی افزود: سالن‌های ورزشی موجود در سطح شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد به عنوان محل‌هایی امن مهیای پذیرش مردم عزیز هستند و درب آن‌ها به روی مردم باز است‌‌.

حسن‌زاده تاکید کرد: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فردا 26 مهر ماه تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان‌کرد: عوامل پلیس راهور و راهداری تمهیدات لازم ترافیکی را در حوزه‌های درون شهری و برون شهری برای تردد ایمن مردم در نظر گرفته‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها