ترافیک پایان هفته هنوز به جاده‌های شمال نرسید

کد خبر: 1253918

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر ترافیک به مسیرهای خروجی شمال نرسید ولی انتظار داریم در ساعات آینده شاهد افزایش ترافیک باشیم‌.

ترافیک پایان هفته هنوز به جاده‌های شمال نرسید

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: روز جمعه است ولی هنوز ترافیک به مسیرهای خروجی استان مازندران نرسید.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال، افزود: معمولا در ساعت بعدازظهر شاهد برگشت خودروها در محورهای شمال هستیم که حجم بالای ترافیک موجب اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال ادامه دارد، اضافه کرد: تردد انواع تریلر از محور هراز و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

چهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود که اعمال این محدودیت براساس شرایط ترافیکی خواهد بود که البته شرط اجرای این محدودیت ترافیک سنگین خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد همه کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: همچنین اعمال محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه را در محور کیاسر هم خواهیم داشت.

وی گفت: موصوع مهم توجه به هشدارها و توصیه‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها