دادستان کل کشور: باید شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم

کد خبر: 1268305

دادستان کل کشور گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و شاهد یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا باشیم.

دادستان کل کشور: باید شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم

به نقل از قوه قضاییه،  نشست هفتگی شورای معاونین دادستانی کل با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی برگزار شد.

دادستان کل کشور در این نشست با تبریک میلاد فرخنده حضرت امام باقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است که مناسبت‌های برجسته‌ای مانند لیله الرغائب، میلاد امیرالمؤمنین (ع) و شکافته شدن کعبه و مبعث رسول خاتم (ص) در آن است و اعمال ویژه‌ای مانند اعتکاف و ادعیه خاصی برای استفاده از فرصت‌های این ماه وارد شده است.

وی گفت: در حدیث قدسی آمده است که خداوند متعال می‌فرمایند ماه رجب را ریسمانی بین خود و بندگان مقرر کردم و هرکسی به آن چنگی زند به وصال من می‌رسد؛ لذا از خداوند می‌خواهیم ما را جزو بندگان مشمول رحمت واسعه خویش قرار داده و بتوانیم از فضیلت‌های پرشمار این ماه مبارک اندوخته و توشه‌ای برای آخرت خویش برداشته و از نعمات این ماه عزیز بهره‌مند شویم.

 موحدی در ادامه به تجاوزات آمریکا و همپیمانانش به کشور یمن اشاره کرد و گفت: تجاوزهای آمریکا و انگلیس و دیگر متحدین استکبار بخاطر شکست‌های پی در پی اسرائیل و نرسیدن دشمنان به اهداف خود است.

آمریکا نمی‌تواند از سقوط اسرائیل جلوگیری کند

وی افزود: اگر می‌بینیم که اکنون یمن مقاوم و شجاع آماج حملات مختلف آمریکا و انگلیس قرار گرفته به خاطر این است که اهداف مورد نظر آمریکا و به طور کلی غرب در منطقه و خاورمیانه شکست خورده و به همگان ثابت شده است که آمریکا و غرب قدرت‌های رو به زوال در دنیا هستند. البته این اقدامات نمی‌تواند از سقوط اسرائیل جلوگیری کرده و این رژیم جعلی را نجات دهد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه شور و شوق انتخاباتی در کشور در حال افزایش است، گفت: یکی از وظایف ما مسئولان در کشور، مهیا کردن بسترهای لازم برای افزایش مشارکت‌های مردمی است. انتخابات یک رکن از ارکان دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران است و این جنبه مهم از دموکراسی باید همچون گذشته کارکرد اصلی خود را حفظ کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان بیمه کنند.

وی در پایان گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و شاهد یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا باشیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها