جنایت آتشین محله قلهک را بهم ریخت/ کشف جسد سوخته مرد سالخورده

کد خبر: 1269707

به دنبال کشف جسد سوخته مرد سالخورده‌ در خیابان غیاثوند تهران یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 جنایت آتشین محله قلهک را بهم ریخت/ کشف جسد سوخته مرد سالخورده

عقربه‌ها ساعت 2 بامداد روز 30 دی ماه را نشانه را رفته بود که مرد جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: پاکبان شهرداری هستم؛ مشغول کار خود در خیابان غیاثوند محله قلهک بودم که ناگهان جسد سوخته مردی را مشاهده کردم؛ لطفا برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

پس از پایان این تماس، خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی خیابان غیاثوند شدند و جسد سوخته مرد سالخورده‌ای را مشاهده کردند که به آتش کشیده شده بود؛ همچنین در بررسی‌های اولیه هیچگونه مدارک شناسایی از مقتول کشف نشد.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد سالخورده به قتل رسیده و عاملان جنایت پس از انتقال جسد به خیابان موردنظر اقدام به آتش‌افروزی کردند و بلافاصله پا به فرار گذاشته‌اند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، ماموران تیم تشخیص هویت اقدام به انگشت‌نگاری روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل به دست آورند  و کارآگاهان جنایی دوربین‌های مداربسته را برای شناسایی تردد‌های مشکوک هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهمان کلید زدند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها