خبر خوش درباره وام بازنشستگان | وام بدون سود برای کدام بازنشستگان پرداخت می شود؟

کد خبر: 1270637

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قم از اختصاص تسهیلات بدون سود و بیمه تکمیلی برای مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.

خبر خوش درباره وام بازنشستگان | وام بدون سود برای کدام بازنشستگان پرداخت می شود؟

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین امام علی (ع) و روز پدر، اظهار کرد: ما در صندوق بیمه اجتماعی استان قم افتخار خدمت‌رسانی به حدود هزار و ۴۰۰ پدر پیشکسوت مستمری‌بگیر روستایی و عشایری را داریم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قم، افزود: ارائه خدمات بیشتر به مستمری‌بگیران یکی از راهبردهای صندوق بیمه اجتماعی است و بر همین اساس، به زودی دو طرح مهم برای مستمری‌بگیران استان اجرا می‌شود.

وی از امضای تفاهم‌نامه میان مدیران عامل صندوق بیمه اجتماعی و بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: به زودی تسهیلات بدون سود به مستمری‌بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قم اختصاص می‌یابد.

اهرمی تأکید کرد: اجرای طرح بیمه تکمیلی یکی دیگر از درخواست‌های مستمری‌بگیران بود که به صورت آزمایشی در چند استان کشور آغاز شده و امیدواریم این طرح از اوایل سال آینده در استان قم اجرا شود.

وی از افزایش تعداد اعضای صندوق بیمه اجتماعی در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: با اطلاع‌رسانی گسترده رسانه‌ای، تبلیغات چهره به چهره و حمایت‌های مسئولان محلی، صندوق استان قم از نظر جذب بیمه‌شده جدید در جایگاه اول تا سوم قرار دارد.

اهرمی پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت را یکی از مهم‌ترین مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی دانست و گفت: دریافت حقوق بازنشستگی، دریافت حقوق ازکارافتادگی، دریافت مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار و نقل و انتقال سابقه عضویت به سازمان‌های بیمه‌گر از دیگر مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است.

وی گفت: اهالی مناطق روستایی و عشایری، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، رانندگان بین ‎شهری استان و قالی بافان می‌توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها