آخرین وصعیت راه ها | جاده کرج ـ چالوس و آزادراه تهران ـ شمال بسته شد

کد خبر: 1270737

‌رئیس پلیس راه البرز از بسته شدن جاده کرج ـ چالوس و آزادراه تهران ـ شمال طی شامگاه چهارشنبه به علت بارش برف و ترافیک سنگین خبر داد.

آخرین وصعیت راه ها | جاده کرج ـ چالوس و آزادراه تهران ـ شمال بسته شد

‌رئیس پلیس راه البرز از بسته شدن جاده کرج ـ چالوس و آزادراه تهران ـ شمال طی شامگاه چهارشنبه به علت بارش برف و ترافیک سنگین خبر داد.

سرهنگ ‌پیمان کرمی‌ اظهار کرد: این انسداد به ویژه در حوزه استان مازندران انجام شده است.

وی اضافه کرد: اکنون تردد در جاده کرج - چالوس فقط برای افراد بومی میسر است.

کرمی افزود: مسافران ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری، قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

 طرح ویژه ترافیکی در جاده‌های البرز

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی آخر هفته و تغییرات جوی و بارش برف و باران، طرح ویژه ترافیکی از امروز چهارشنبه ۴ بهمن در جاده‌های استان به اجرا درآمده است.

سرهنگ پیمان کرمی  در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به تعطیلی آخر هفته و تغییرات جوی و بارش برف و باران، طرح ویژه ترافیکی از امروز چهارشنبه 4 بهمن در جاده‌های استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: ماموران پلیس راه البرز با آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار به صورت تیم های خودرویی، موتوری و پیاده وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز  گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌لازم صورت گرفته است.

سرهنگ کرمی ادامه داد: در حال حاضر محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال  دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل مهرویلا  تا پل کلاک و محدوده گرمدره وجود دارد عنوان کرد: هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی پرهیز کنند زیرا این اقدام سبب ترافیکی فراوانی می‌شود.

سرهنگ کرمی با توجه به اینک بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های مازندران ، البرز و  تهران نیزدر حال بارش بوده و از هموطنان عزیز خواهشمندیم  لطفا ازسفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند و اطمینان از سلامت فنی خودرو و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد:همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد ادامه داد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 882555555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

 کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کندوان تا ایمن شدن کامل محور، مسدود است.

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان درباره انسداد محور کندوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محور کندوان تا اطلاع بعدی مسدود شد.

وی افزود: محور کندوان  تا ایمن شدن کامل محور، مسدود می‌شود.

فرمانده پلیس راه کندوان بیان کرد: باتوجه به شدت بارش برف مجدد در محدوده هفت برادران و سیاه‌بیشه وخدمت‌رسانی بهتر به مسافران در محور اقدام شد.

احمدی یادآور شد: به محض ایمن شدن کامل متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل و شبانه‌روزی به همراه همکاران راهداری در محور کندوان، گفت: رانندگان خودروهای خود به زنجیرچرخ تجهیز کرده و از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

 ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) به صورت سنگین و پرحجم درجریان است.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها با توجه به بارش نزولات آسمانی به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی‌های شهر تهران مانند ورودی آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود به سمت بومهن و رودهن، فیروزکوه، مهرآباد و غیره با ترافیک سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

سرهنگ کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: به دلیل تعطیلات پیش رو عبور وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به سنگین و پرحجم در جریان است و تردد وسایل نقلیه در این محورها به کندی درجریان است.

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، ابراز کرد: مسافران از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان مطلع شوند و سپس وارد محورها شوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، بیان کرد: توصیه اکید داریم هم وطنان، رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت آغاز و پایان مسافرت خود قرار دهند.

سرهنگ کهریزی عنوان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها