آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران مهار شد/حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مصدوم نداشت

کد خبر: 1270930

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش در بیمارستان گاندی پس از حدود دو ساعت تلاش بی وقفه خبر داد.

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران مهار شد/حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش در بیمارستان گاندی پس از حدود دو ساعت تلاش بی وقفه خبر داد.  

سید جلال ملکی شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه آتش‌سوزی از قسمت نمای ساختمان بیمارستان آغاز و به دلیل جنس آن به سرعت پیش‌روی کرده بود، افزود: همچنین شعله‌های آتش از طریق نما به بخش‌هایی از داخل ساختمان نیز سرایت کرده بود.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان در این شرایط و از چندین جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را که در بخش شرقی ساختمان رخ داده بود آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز به جستجو در طبقات پرداختند، گفت: قسمت شرقی ساختمان عمدتا مربوط به بخش هتلینگ و اقامتی این بیمارستان بود و از این رو بیماران چندان در معرض حریق قرار نگرفتند.

ملکی ادامه داد: با این وجود با کمک گروهی دیگر از آتش‌نشانان و همچنین عوامل اورژانس و کادر بیمارستان نسبت به تخلیه بیمارستان و انتقال بیماران اقدام شد.

وی گفت: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در طبقات بیمارستان کردند که درحال حاضر بیش از ۹۰ درصد بیمارستان مورد جستجو واقع شده است.

ملکی در خصوص عملیات اطفای حریق نیز یادآور شد: می‌توان گفت که شعله‌های آتش بطور کامل در بیمارستان گاندی خاموش شده و تنها عملیات لکه گیری و تخلیه دود در حال انجام است./ایرنا

حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مصدوم نداشت/ مردم نگران نباشند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی هیچ مصدومی نداشتیم، مردم نگران نباشند.  

قدرت اله محمدی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به محل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی اظهار کرد: ساختمان در حال ساخت در کنار بیمارستان گاندی دچار آتش سوزی شد که بخشی از آن به بیمارستان سرایت کرد و شعله‌های آتش به بیمارستان سرایت کرد.

وی در ادامه افزود: در سریعترین زمان ممکن آتش‌نشانان از ۱۰ ایستگاه به بیمارستان گاندی اعزام شدند و کلیه بیماران بیمارستان گاندی به بیرون از بیمارستان منتقل شده و خدا را شاکریم که تا این لحظه هیچ مصدومی نداشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران تاکید کرد: در حال تلاش هستیم که برای ساختمان در حال ساختی که دچار حریق شده عملیات اطفای حریق را به صورت کامل انجام دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه علاوه بر نمای ساختمان درون ساختمان نیز دچار آتش سوزی شده خطاب به مردم گفت: شهروندان نگران نباشند چون هیچ کدام از شهروندان تاکنون مصدوم نشدند و همه افراد را نجات دادیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها