دستگیری شرور مسلح در فنوج

کد خبر: 1272760

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان در شهرستان فنوج موجب رعب و وحشت مردم شده بود، در عملیات هوشمندانه پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور مسلح در فنوج

سردار ‌دوستعلی جلیلیان‌ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی در شهرستان فنوج و متواری شدن عامل آن موضوع دستگیری فرد شرور به صورت ویژه در دستورکار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان فنوج در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و متهم با هماهنگی لازم در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

سردار ‌جلیلیان‌ خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

دستگیری 217 معتاد متجاهر در سیستان و بلوچستان

سردار"جلیلیان "فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح پاکسازی محلات و دستگیری 217 معتاد متجاهر در این استان خبر داد و بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در سطح استان ، طرح پاکسازی محلات توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرایی شد.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در نتیجه اجرای این طرح 217 معتاد متجاهر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. اجرای این طرح در استان همچنان ادامه دارد و هدف ما از اجرای این طرح آرامش و امنیت اجتماعی شهروندان می باشد./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها