آمادگی کامل پلیس راهور جهت برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

کد خبر: 1273278

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی کامل پلیس راهور جهت برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

آمادگی کامل پلیس راهور جهت برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

سرهنگ سید ابولفضل موسوی پور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ که امروز میزبان سازمان‌ها، ارگان و مسؤولان دخیل در برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ بود گفت: مراسم دهه فجر به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب تاریخی و شکوهمند اسلامی ایران، امت مسلمان، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن پس از طی مسیرهای راهپیمایی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گرد هم آمده و بار دیگر وحدت، اقتدار و همبستگی خود را در منظر جهانیان متجلی خواهند ساخت.

وی افزود: بر همین اساس در شهر تهران راهپیمایی از ساعت ۰۹:۰۰ آغاز و شهروندان تهرانی پس از طی مسیرهای تعیین شده، در میدان بزرگ آزادی تجمع می‌کنند. لذا تدابیر ویژه ترافیکی بمنظور نظم دهی به عبور و مرور و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم ضروری بوده و همه رده‌های صفی و ستادی پلیس راهور در آماده باش ۱۰۰ درصد است.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ادامه داد: سعی تمامی سازمان‌ها و مسؤولین که در این کمیته و جلسه حضور دارند بر این است که با اقدامات و تلاش‌های خود در اجرای دقیق و هر چه منظم و باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم گامی بردارند و امیدواریم بتوانیم در این مهم همچون سنوات گذشته سربلند باشیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها