رادان: هزینه تخلفات رانندگی باید افزایش پیدا کند

کد خبر: 1278715

فرمانده فراجا گفت: امروز هزینه تخلف برای متخلفان رانندگی بازدارنده نیست و این موضوع باید حل شود.

رادان: هزینه تخلفات رانندگی باید افزایش پیدا کند

صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) هجدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا و جمعی از فرماندهان انتظامی و پلیس راهور در سالن همایش نورالرضای ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم بر لزوم انجام تکالیف پلیس راهور در کاهش تصادفات و تلفات جاده در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: اگر قرار نباشد هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست شود، متخلفین سال ۱۴۰۳ بی مهاباتر دست به تخلف خواهند زد.

وی افزود: امروز هزینه تخلف برای متخلفان رانندگی بازدارنده نیست و این موضوع باید حل شود. به شدت در پی این هستیم که هزینه تخلف را افزایش دهیم.

 فرمانده کل انتظامی کشور همچنین حضور مردم در انتخابات را حماسی دانست و خاطرنشان کرد: سال ‌پرکاری را در راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی پشت سر گذاشتیم که انتخابات یکی از آنها است.

رادان به ۲۰۰ میلیون خدمت در پلیس راهور طی سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: برای سال آینده در حوزه ایمنی راه‌ها باید شاهد تحول باشیم و این تحول توسط مردم قابل لمس باشد.

ارشدترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: امسال هدف گذاری کرده بودیم که کاهش تصادفات داشته باشیم که موفق نبودیم و این طلب مردم از من و شماست.

وی با بیان این که متخلفین امروز تقریبا تمامی محدودیت‌ها و ضعف‌ها را می شناسند، افزود: حتی برخی از متخلفین از خرابی دوربین ها و سامانه های هوشمند ما اطلاع دارند و حیطه تخلف خود را جابه‌جا می کنند.

رادان در ادامه مدیریت دولتی برای امنیت راه‌ها را با توجه به هزینه سنگین ‌ محدودیت های موجود ناکافی توصیف کرد و اظهار داشت: خصوصی‌سازی و واگذاری برخی از نظارت‌ها به بخش خصوصی یک ضرورت است و ما این را از پلیس راهور مطالبه داریم.

فرمانده کل انتظامی همچنین به بخش‌های دیگر خدمات پلیس راهور اشاره کرد و افزود: باید به جای مراجعه مردم به پلیس به سمت مراجعه پلیس به مردم حرکت کنیم و این اتفاق زمینه را برای جلب رضایت مردم فراهم می کند.

سردار رادان در پایان به در پیش بودن ایام نوروز اشاره کرد ‌و گفت: باید خدمات پلیس به نیروهای خود در نوروز امسال که مصادف با ایام رمضان است ویژه باشد و حتما تکریم کادر پلیس راهور در اولویت قرار گیرد

ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها