نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران +عکس

کد خبر: 1281187

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هشت تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محدوده بلوار کاوه خبر داد.

نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هشت تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محدوده بلوار کاوه خبر داد.

سید جلال ملکی، در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۳:۲۲ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان کلاهدوز، محدوده بلوار کاوه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه خودروی پشتیبانی و نردبام هیدرولیکی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان شش طبقه مسکونی بود که در طبقه همکلف آن نیز یک رستوران چلوکبابی معروف قرار داشت، گفت: آتش‌در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده بود. در این قیمت چند انباری بزرگ که در آن ظروف یک‌بار مصرف‌، روغن و دیگر اقلام مرتبط با رستوران نگهداری می‌شد، وجود داشت. تمامی این مواد قابلیت اشتعال‌پذیری بالایی داشته و با احتمال بالای حریق مواجه بودند. همچنین در این قسمت دو دستگاه موتورسیکلت نیز قرار داشت.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل عدم استفاده ازدرهای دودبند، دودزیادی طبقات بالایی این ساختمان را فراگرفته بود، گفت: آتش‌نشانان هنگام حضور در محل از تمامی افراد حاضر خواستند که از باز کردن درهای ورودی ساختمان پرهیز کرده و در واحدهای خود بمانند. خوشبختانه ساکنان نیز همکاری خوبی با عوامل آتش‌نشانی داشته و به هشدارها توجه کردند.

وی ادامه داد:‌ آتش‌نشانان اقدامات خود برای اطفا حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد موفق به اطفاء کامل حریق شدند. پس از آن اقدام به تخلیه کامل دود کرده و در نهایت هشت نفر شامل پنج زن و سه مرد را از داخل طبقات به سلامت خارج کرده و برای بررسی‌های اولیه سلامت در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند. خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که تمامی اهالی ساختمان در سلامت کامل هستند.

ملکی در پایان گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد./ایسنا

22

23

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها