چه خبر از ترافیک جاده شمال؟ | جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد

کد خبر: 1284677

رییس پلیس راه البرز از بسته شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

چه خبر از ترافیک جاده شمال؟ | جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد

 رییس پلیس راه البرز از بسته شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران و احتمال سقوط سنگ و طغیان رودخانه ها این محورها بسته شد.

وی از مسافران خواست برای سفر به شمال کشور از محورهای جایگزین استفاده کنند.

کرمی افزود: همچنین مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

جاده کندوان مسدود شد

رییس پلیس راه کندوان گفت : این محور به علت باران رگباری به ویژه در محدوده ارتفاعات البرز بسته شد.

سرگرد محمد احمدی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به منظور حفظ جان مسافران در اثر بروز حوادث جاده ای ناشی از احتمال سقوط سنگ ، کاهش دید ، مه گرفتگی و دیگر خطرات جاده ای در این شرایط نامساعد جوی با هماهنگی فراجا و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای دقایق پیش این مسیر بسته شد.

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی مازندران ، وضعیت جوی این استان از عصر امروز - چهارشنبه - در نیمه غربی استان به تدریج با بارندگی و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه شرقی نیز همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی کرده است.

وضعیت آب و هوای مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با کاهش دما، وزش باد به نسبت شدید، بارش متناوب باران و در مناطق کوهستانی با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر ارتفاع با بارش برف و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

آسمان مازندران در روز شنبه آینده نیز نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه خواهد بود

مسیر کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد/ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها