دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با بار تریاک

کد خبر: 1285650

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در حین انتقال موادمخدر به پایتخت خبر داد.

دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با بار تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در حین انتقال موادمخدر به پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه‌روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای وی، مشخص شد این متهم با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی موادمخدر تهیه کرده و قصد دارد آن را  به وسیله یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی، با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام شده و محدوده را زیر نظر گرفتند. با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: با توقف خودرو، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۱۲ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد. متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی و اعتراف به جرم خود، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها