اولین تصاویر انفجار شدید یک منزل مسکونی در میدان نامجو/ یک نفر مصدوم شد

کد خبر: 1290513

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در محدوده میدان نامجو خبر داد.

اولین تصاویر انفجار شدید یک منزل مسکونی در میدان نامجو/ یک نفر مصدوم شد

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار در ساختمان مسکونی در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در میدان نامجو، خیابان شیخ صفی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود سه دقیقه پس از اولین تماس در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی که در هر طبقه آن واحدی حدودا ۴۴ متری قرار داشت رخ داده و شدت آن به حدی بوده که شیشه‌ها و درها و پنجره‌های این ساختمان و چندین ساختمان اطراف تخریب شده و حتی خساراتی نیز به دیوار و سقف ساختمان وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کانون این انفجار، واحد مسکونی واقع در طبقه چهارم این ساختمان بود، گفت: در همین واحد حریقی جزئی نیز رخ داده بود که آتش‌نشانان نسبت به اطفاءآن اقدام کردند. همچنین یک آقای حدودا ۳۵ ساله نیز در این واحد مسکونی دچار مصدومیت و سوختگی شد که برای انتقال برای مراکز درمانی از سوی آتش‌نشانان در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

ملکی با بیان اینکه به یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در پارکینگ این ساختمان خساراتی وارد شد، گفت: عوامل آتش‌نشانی اقدام به جستجو در این ساختمان و ساختمان‌های اطراف کردند و خوشبختانه علیرغم شدت بالای انفجار، به جز همان یک مورد ، مورد خسارت جانی دیگری وجود نداشت.

انفجار شدید یک منزل مسکونی11

انفجار شدید یک منزل مسکونی12

به گفته وی آتش‌نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل به عوامل انتظامی و مالکان، در ساعت ۲:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهارکرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که نشت گاز و جرقه سبب وقوع این حادثه شده است. با این وجود بررسی‌های تکمیلی آتش‌نشانان همچنان درحال انجام است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها