سردار رادان: دشمن حجاب و عفاف را نشانه گرفته است

کد خبر: 1290828

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم گیلان گفت: فتنه‌گران و دشمنان ما که در جنگ نرم حجاب و عفاف را نشانه گرفتند و در پی اندلسی کردن ایران اسلامی بودند؛ این بار نیز شکست خورده و راهی به جایی نمی برند.

سردار رادان: دشمن حجاب و عفاف را نشانه گرفته است

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم گیلان گفت: فتنه‌گران و دشمنان ما که در جنگ نرم حجاب و عفاف را نشانه گرفتند و در پی اندلسی کردن ایران اسلامی بودند؛ این بار نیز شکست خورده و راهی به جایی نمی برند.

سردار احمدرضا رادان که برای حضور در اجتماع مردم گیلان در حمایت از طرح نور به رشت سفر کرد، اظهار کرد: تا زمانی که مردم در صحنه هستند، به لطف الهی رزمندگان در جنگ نرم، قوی و استوار خواهند بود.

وی افزود: امروز این نوید را به مردم سراسر کشور می دهم که خاکریزهای دفاعی دشمن در جنگ نرم که به دنبال اندلسی کردن ایران بودند،‌ به دست پلیس جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام، یکی پس از دیگری سقوط کرده و فتح خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اطلاعاتی که دست یافتیم، یکی از راهبردهای دشمنان، زنان و دخترانی که کشف حجاب می کنند به عنوان سربازان ارزان قیمت آنان هستند و راهبرد دیگر دشمنان نیز، این است که چادر را از سر زنان بردارند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمنان معتقدند که چادر همانند یک پرچم است و هر چقدر پرچم در دست زنان و در جامعه زیاد باشد، آنها شکستن ناپذیر خواهند بود و به همین دلیل باید چادر را از سر زنان بردارند.

سردار رادان بیان کرد: البته دشمنان مترصد ۲ قطبی کردن جامعه هستند که حجاب و عفاف برای برخی ها ارزش و برای برخی ها بی ارزش باشد تا از این راه بتوانند به مقاصد شوم خود دست یابند اما حضور آگاهانه مردم تعیین کننده است زیرا هر زمان که مردم در صحنه بودند، پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم به عنوان بسیجی و رزمنده در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی شد و در فتنه ۸۸ نیز مردم با خلق حماسه ۹ دی خط بطلانی بر فتنه کشیدند و هم‌اینک نیز مردم ما ۹ دی‌ها را در جنگ نرم به دشمنان وارد می کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: البته دشمنان ۲ عامل را برای پیروزی در جنگ شناسایی و به آن توجه ویژه داشتند که یکی مردان با غیرت و دومی زنان با حیا، عفیف و با حجاب بودند زیرا این ۲ بال باعث می‌شود تا سرباز ولی امر و رزمندگان سلحشور پرورش یابد که در همه عرصه ها باطل را به زیر بکشد.

سردار رادان در ادامه گفت: به همین دلیل این ۲ بال آماج حمله‌های پی در پی دشمنان قرار گرفت و موضوع عفاف و حجاب نیز مربوط به امروز نیست و از دیرباز دشمنان قصد داشتند تا چادر را از سر مادران و خواهران ما بردارند تا چشم مردان به بی حجابی عادت کند تا غیرت را هم به زیر بکشند.

وی بیان کرد: چادر زنان و غیرت مردان یک سپر مستحکم است که دشمنان ما به دنبال گرفتن این سپر هستند و می خواهند آن را از زنان و مردان ما بگیرند اما هیچگاه موفق نخواهند شد و با شکست در جنگ سرد، در جنگ نرم هم با حضور زنان و مردان متدین شکست خورده و خواهند خورد.

فرمانده کل انتظامی کشور به استان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان استانی رزمنده پرور و ظلم‌ستیز است که در دوران دفاع مقدس دلاورمردی های زیادی را انجام دادند و در فتنه ۸۸ نیز با حضور پرطنین خود، خط بطلانی بر فتنه‌گران کشیدند و آنان را ذلیل و خوار کردند.

در اجتماع بزرگ مردم گیلان در حمایت از اجرای طرح نور که در پیاده رو فرهنگی میدان ذهاب(شهرداری) رشت برگزارشد, آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت, اسدالله عباسی استاندار گیلان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز یکشنبه برای شرکت و سخنرانی در اجتماع بزرگ مردم گیلان در حمایت از مجریان طرح نور(عفاف و حجاب) وارد شهرستان رشت شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها