رگبار و رعدوبرق در غرب و شرق کشور/ کدام استان ها بارانی شدند؟

کد خبر: 1291031

امروز در مناطق شمال غرب، شمال شرق، و استان‌های مرکز کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است. فردا در مناطقی از غرب، شرق، و استان‌های جنوب کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

رگبار و رعدوبرق در غرب و شرق کشور/ کدام استان ها بارانی شدند؟

 سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش‌های سیل‌آسا و شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی امروز همچنین در مناطق مرکزی و شرقی کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک روی می‌دهد.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، کرمان، نیمه شمالی فارس، بوشهر، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

میزان بارندگی طی آخر هفته در نیمه جنوبی کشور ضعیف بوده و در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌ها شدید است.

روز جمعه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در نوار شرقی کشور این وضعیت ادامه دارد و در غرب گیلان، شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی بارش‌ها شدید است.

شنبه هفته آینده به‌تدریج از میزان بارش‌ها در نوار شرقی و سواحل دریای خزر کاسته شده و در شمال غرب افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. همچنین امروز دریای خزر و چهارشنبه شمال خلیج‌فارس مواج و متلاطم است./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها