کشف بیش از یک تن مرغ فاقد مجوز بهداشتی

کد خبر: 1292480

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ازکشف یک هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مرغ فاقد مجوز بهداشتی

به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران گشت صالح‌آباد شهرستان بهار حین کنترل و بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت حمل بار مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار یک هزار و 100 قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی به ارزش تقریبی دو میلیارد و 200 هزار ریال کشف کردند که در این رابطه یک دستگاه کامیونت توقیف و متهم به همراه خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع ذی‌صلاح تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاها خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز قانونی، موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن دولتی در فامنین

سرهنگ هادی پوررجب، گفت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در شهرستان ‌فامنین، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11با انجام اقدامات پلیسی در منطقه، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق اماکن دولتی در شهرستان فامنین شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و وی به مراجع قضایی معرفی شد.

پوررجب به شهروندان و رئیس ادارات توصیه کرد: هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام‌های پیشگیرانه ساده از سرقت اماکن دولتی توسط سارقان و مجرمان حرفه‌ای جلوگیری کنند.

دستگیری سارق احشام کمتر از 12 ساعت در فامنین

وی همچنین از شناسایی و دستگیری سارق احشام و کشف یک فقره سرقت در کمتر از 12 ساعت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع  سرقت احشام در حوزه استحفاظی در این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

پوررجب عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، سارق را در کمتر از 12 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی با اشاره به این که متهم پس از بازجویی های پلیسی به یک فقره سرقت احشام در روستاهای "تمه چین" به تعداد 150 رأس احشام با همکاری 2 نفر از همدستان خود به هویت های معلوم اعتراف  کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی  شد.

وی در پایان با اشاره به این که تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد، بیان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد.

دستگیری 12 نفر سارق و کشف خودرو و اموال سرقتی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 12 سارق، 3 نفر خریدار اموال سرقتی و کشف یک دستگاه خودرو پراید و اموال سرقتی توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی، گفت: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله‌محور توسط ماموران کلانتری 11 شهرستان ملایر با مشارکت معتمدان محل اجرا شد.

وی بیان کرد: در مدت 10 روز اجرای این طرح، ماموران با انجام تحقیقات و تلاش شبانه روزی موثر تعداد 5 نفر سارق داخل خودرو، 2 نفر سارق اماکن دولتی، 2 نفر سارق مغازه، 2 نفر سارق خانه باغ و یک نفر سارق دینام را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: از سارقان دستگیر شده 4 دستگاه دینام، 20 حلقه لاستیک نو، 10 قوطی روغن موتور 4 لیتری، 2 حلقه رینگ و سایر اموال مربوط به اماکن دولتی کشف شد.

ساکی تصریح کرد: در اجرای این طرح و در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پراید، با تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی به عمل آمده سرانجام ماموران خودرو سرقتی را که در یکی از محلات رها شده بود، کشف کردند.

وی در خاتمه با تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضائی در اجرای طرح های امنیت محله محور بیان کرد: تمام متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف لوازم ابزار و یراق میلیاردی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کشف حدود 24 هزار قطعه لوازم ابزار و یراق قاچاق به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو وانت مزدا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و مخلان امنیت اقتصادی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر در حین کنترل خودروهای ورودی به شهرستان در ایست و بازرسی پل "حرم آباد" به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک می شوند و جهت بررسی های بیشتر آن را متوقف می کنند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد حدود 24 هزار قطعه لوازم ابزار و یراق قاچاق که بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن 8 میلیارد ریال می باشد را کشف و خودرو را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به معرفی یک نفر متهم در این ارتباط به مرجع قضایی عنوان کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های این فرماندهی است که با تمام توان و جدیت اجرا خواهد شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها