احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس

کد خبر: 1292699

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به بارش های اخیر احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس وجود دارد.

احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس

سرهنگ پیمان کرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج گفت: احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی با توجه به بارشهای اخیر پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به کضعیت هوا و اعلام هواشناسی مسافران در حاشیه جاده‌های کوهستانی به ویژه محور کرج - چالوس توقف نکنند. با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری طی امروز و فردا در البرز رانندگان ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج - چالوس مطلع شوند.

پلیس راه البرز عنوان کرد: نیروهای پلیس با آمادگی کامل برای ارائه هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در تمام راه‌های این استان مستقر شده و به همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از جمله توصیه‌هاست. رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در مواقع مه‌آلود هوا در  نظر داشته باشند.

کرمی با بیان اینکه جمعه  ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه  از ساعت 15 از  آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، گفت: از ساعت 4 ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل اعمال می شود./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها