تدابیر ویژه برای تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش در مشهد

کد خبر: 1292742

فرماندار مشهد، با اشاره به تشییع پیکر رئیس جمهور و شش تن از همراهان ایشان در روز پنجشنبه در مشهد مقدس، از اتخاذ تدابیر ویژه برای تسهیل حضور مردم در این مراسم خبر داد.

تدابیر ویژه برای تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش در مشهد

محسن داوری در نشست خبری تشییع مراسم رئیس جمهور که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم تشییع از ساعت 14 در خیابان امام رضا آغاز خواهد شد و با توجه به حضور گسترده مردم و زائران، تمهیداتی برای روان‌سازی ترافیک و رفاه حال شرکت‌کنندگان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: از ساعت 12 شب چهارشنبه تا پایان مراسم تردد در خیابان‌های منتهی به امام رضا (از جمله آخوند خراسانی، کوشش و کلیه کوچه‌ها) ممنوع خواهد بود.

داوری افزود: پارکینگ‌هایی در اطراف خیابان‌های امام خمینی، جهانشهر، مصلی، میدان فردوسی، فدائیان اسلام و جمهوری برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است، به شدت از حضور مردم با خودروهای شخصی در محل مراسم خودداری می‌شود.

فرماندار مشهد گفت: اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی در خیابان‌های امام خمینی، آخوند خراسانی، کوشش، میدان شهدا و پنج راه بیابان نبوت مستقر خواهند بود تا زائران و مجاوران را به محل مراسم منتقل کنند، خطوط BRT (اتوبوس‌های تندرو) در خیابان امام رضا فعال خواهند بود.

داوری بیان کرد: موکب‌های پذیرایی در 500 تا 300 متری خیابان امام رضا مستقر خواهند شد.در طول مسیر تشییع، امکان توزیع آب، چای و اقلام فرهنگی توسط موکب‌ها و همچنین هتل‌ها و مغازه‌های اطراف فراهم خواهد بود.

وی عنوان کرد: پس از اتمام مراسم تشییع، پیکر مطهر در حرم مطهر رضوی طواف داده شده و سپس به خاک سپرده خواهد شد. فرماندار مشهد در پایان از مردم خواست با برنامه‌ریزی مناسب در خصوص سفر خود به محل مراسم، از ازدحام و ترافیک سنگین در معابر منتهی به خیابان امام رضا خودداری کرده و با صبر و حوصله در این مراسم باشکوه شرکت کنند./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها