برگزاری ششمین دوره همایش فکری"جای پا"

کد خبر: 147074

افتتاحیه همایش در روز شنبه 24/2/1390 و با موضوع الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت از منظر تاریخی و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری ششمین دوره همایش فکری"جای پا"

پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد و تعریف الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و با هدف ایجاد گفتمانی‌نو در حوزه مسائل فکری و فرهنگی و با توجه به استقبال گسترده دانشجویان سراسر کشور از پنجمین دوره همایش فکری جای‌پا، ویژه کرسی‌های آزاد اندیشی، خانه شهریاران جوان اقدام به برگزاری ششمین دوره همایش فکری «جوان ایرانی، پرسش‌های امروزی» می‌نماید.افتتاحیه همایش در روز شنبه 24/2/1390 و با موضوع الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت از منظر تاریخی و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد. دکتر عماد افروغ، عباس سلیمی‌نمین، دکتر علی مطهری، دکتر حمیدرضا آیت اللهی، دکتر خوش‌چهره،دکتر محمدحسین رجبی‌دوانی، دکتر موسی نجفی، آیت‌ا... محسن غرویان، حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه، دکتر محسن اسماعیلی، دکتر مهدی گلشنی، دکتر حسن سبحانی، دکتر محمدهادی مؤذن و دکتر محمدرضا نهاوندیان از جمله میهمانان و سخنرانان این همایش که به همت خانه شهریاران جوان برگزار می‌شود، خواهند بود. این همایش می‌کوشد به ایجاد گفتمانی‌نو در حوزه مسایل فرهنگی در دانشگاه‌ها از طریق راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی کمک کند و از سوی دیگر، در مسیر ارتقاء بخشی به دانش تحلیلی و قابلیت‌های انتقادی جمع گسترده دانشجویان انقلابی در عرصه‌های نظری گام بردارد.

نشانی دبیر خانه: خیابان کریم خان زند، خیابان استاد نجات اللهی، نبش خیابان ورشو، شماره 2، خانه شهریاران جوان تلفن: 88911615

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها