نكند كودك اجیر شده را بجای مقام ارشد دولتی هو كنیم+تصویر

کد خبر: 153586

او نیز در انتظار می نشیند تا روزی عدلیه اسلامی مسئول فاسدی را همینطور چشم بسته و شناسنامه بر گردن در خیابان بچرخاند و رسانه ها از او عكس بگیرند و منتشر سازند تا درس عبرت كوچك و بزرگ شود.

نكند كودك اجیر شده را بجای مقام ارشد دولتی هو كنیم+تصویر

الف: یكی از خبرگزاری ها هفته گذشته با انتشار عكس هائی از دستگیری باند سرقت و زور گیری در مشهد خبر داد. عكس ذیل نیز در این گزارش تصویری منتشر شده است. در این رابطه 3 نكته به نظر می رسد. 1- نقش این كودك در ماجرای زور گیری چیست؟ احتمالا در زورگیری مشاركت داشته است . مثلا طعمه سرقت و سارقین بوده است. با توجه به سن و سال وی و اینكه به طور قطع اجیر شده است انتشار عكس وی آنهم با این وضعیت چه توجیهی دارد؟ آیا انتشار عكس وی و زدن نام و نشانش بر سینه و چرخاندن نام و شهرتش در شهر واقعی و مجازی بی آبرو كردن این كودك نیست؟ آیا وی جزء كسانی نیست كه رهبر انقلاب در تذكری اخلاقی و انسانی فرمودند نباید آبرویشان را ریخت؟ به نظر شما اگر این كودك دادگاهی شود چه جرمی برایش اثبات می شود؟

2- اخبار پنهان و آشكار نشان می دهد كه غرب و شرق و عمال داخلی و خارجی آنها روی بحث های حقوق بشری در ایران متمركز شده اند. كمترین كارشان، جعل خبر برای سیاه نمائی از وضعیت حقوق بشر در ایران است. رسانه اجیر می كنند و دلار و ریال خرج می كنند تا بگویند در ایران چنین و چنان است. در شرایطی كه در ایران اسلامی مترقی ترین احكام و قوانین را در برخورد با مجرمین كم سن و سال داریم ، این نحوه برخورد و مجوز دادن برای عكس گرفتن و انتشار آن چه مفهومی دارد؟ آب به آسیاب دشمن نیست پس چیست؟ 3- این كودك كه انشا الله در كانون اصلاح و تربیت تادیب می شود و به جامعه باز می گردد. حتما چهره اش نیز تغییر می كند و دوستانش به خاطر این عكس از او دوری نمی كنند. برای او حتما در زندان كودكان توضیح می دهند كه در حكومت اسلامی تبعیض نداریم و برخورد با فساد دانه درشت های كابینه، خط قرمز نیست و نه تها فر قی میان "مجرم كودك" با "فاسد بزرگ" نیست بلكه مجازات مسوول خائن چند برابر كودك خام و جاهل است. او نیز در انتظار می نشیند تا روزی عدلیه اسلامی مسئول فاسدی را همینطور چشم بسته و شناسنامه بر گردن در خیابان بچرخاند و رسانه ها از او عكس بگیرند و منتشر سازند تا درس عبرت كوچك و بزرگ شود. عدلیه نام كسانی كه شرع مقدس مجوز آنها را داده افشا كند. نكند به نام مصلحت، تبعیض را جای عدالت بنشانیم و كودك اجیر شده را بجای مقام ارشد دولتی هو كنیم و در شهر بچرخاینم. امیرالمونین در مورادی با حاكم مجرم و اخلال گر اقتصادی چنان برخورد می كرد كه نه در آن روزگار بلكه در طول تاریخ نامش را با بی آبرویی بخوانند. بخوانید: از : امیر المومنین علی بن ابی طالب (علیه السلام) به : رفاعه والی اهواز موضوع: ابلاغ حكم ابن هرمه در باره اخلال در امور اقتصادی مسلمین شرح: ای رفاعه بنا بر مستندات و شواهد بر م ن یقینی شده است كه ابن هرمه در امور اقتصادی بازار مسلمین در اهواز خیانت نموده است زمانی كه این نوشته به دست تو رسید او را از امور اقتصادی بازار بركنار نموده دستگیر نما وبه زندان بیفكن وسپس این امر را به مردم اعلام كن در این كار هرگونه تسامح و كوتاهی و ملاحظه گری را كنار بگذار و به مامورانت بگو رای مرا اینچنین بر مردم اعلام نمایند: ابن هرمه كه مسئول بازار اهواز بوده به دلیل اخلال در نظام اقتصادی بازار مسلمین از طرف امی ر المومنین علی محكوم گردیده است به : 1- 35 ضربه شلاق در روز جمعه در ملا عام. 2- گرداندن در بازار و معرفی به نام مفسد اقتصادی 3- مصادره اموال و بر گرداندن آنها به صاحبان اصلی. 4- ابن هرمه در زندان میماند و امر بر او مشكل گرفته میشود . 5- پای اورا در زندان ببندتا نتواند راه برود وفقط در لحظات نماز او را باز نما . 6- نگذار كسی با او ملاقات كند و برای او غذا و لباس و نوشیدنی و فرش برای او ببرد. 7- هر كس به ابن هرمه راه فراری یاد داد او را نیز در بند كن تا توبه كند. 8- ابن هرمه حق داشتن وكیل ندارد. 9- ابن هرمه تا جایی كه با خطر مرگ مواجه نشود حق هوا خوری در حیاط زندان را ندارد. 10- بعد از گذشت یك ماه اگر دیدی طاقت دارد 35 ضربه شلاق دیگر به او بزن . در پایان نتیجه كارت را برای من بنویس وچگونگی اجرای حكم و همچنین نحوه اداره بازار مسلمین اهواز را در آن شرح ده. مستدرك الوسائل ج 17 ص 403

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها