تقلب شركت تهيه كننده غذای آماده + عکس

کد خبر: 155939

متاسفانه معجوني از خمير نان باگت مخلوط با ضايعات مرغي با روكشي از پودر سوخاري و در شكل ستاره به جاي تكه هاي گوشت مرغ بسته بندي شده بود و به قيمت سيزده هزار تومان معادل 4 كيلوگرم گوشت مرغ تازه به مشتریان بی خبر فروخته می شد.

البرز: شعار "جامعه سالم غذای سالم" مدتي است برچسب تبليغاتي بسیاری از شركت ها و كارخانه هاي مواد غذائي در كشور شده است. به گزارش سه نسل، این شعار فقط در حد یک شعار چاپی روی بعضی محصولات غذایی باقیمانده و حتی با افکار سودجویانه برخی شرکت ها سازگار هم نیست. در پیامی که یکی از مخاطبان برای سایت ارسال کرده آمده است: چندي پيش به اتفاق اعضاي خانواده براي خريد مايحتاج منزل به يكي از فروشگاههاي معتبر تهران رفته بوديم و اقدام به خريد ناگت مرغ 1.5 كيلوگرمي از یک برند مدعی کردیم. پس از مراجعه به منزل و بعد از طبخ متوجه اقدام بي شرمانه و تقلب اين شركت شديم ، متاسفانه معجوني از خمير نان باگت مخلوط با ضايعات مرغي با روكشي از پودر سوخاري و در شكل ستاره به جاي تكه هاي گوشت مرغ بسته بندي شده بود و به قيمت سيزده هزار تومان معادل 4 كيلوگرم گوشت مرغ تازه به مشتریان بی خبر فروخته می شد.

این شهروند می گوید چندين بار با شركت مربوطه تماس گرفتم و شما بهتر از هر كسي ميتوانيد حدس بزنيد واژه مشتري مداري و حمايت از حقوق مصرف كننده دقیقا" در این طور مواقع چطور معنا و اجرا می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها