مامور قلابي سرشماري دستگير شد

کد خبر: 171196

در نهايت ماموران متهم را در حالي كه در يكي از محلات زاهدان مشغول كلاهبرداري و اغفال يكي از شهروندان بود، شناسايي و دستگير كردند.

ایسنا: رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري فرد سابقه‌داري كه با عنوان استخدام مامور سرشماري نفوس و مسكن از جوانان زاهداني اخاذي ‌كرده بود، خبرداد.

سرهنگ عطار در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر اين كه فردي با مراجعه به در منازل شهروندان زاهداني به منظور استخدام فرزندان آنان در ستاد سرشماري نفوس و مسكن اقدام به اخذ وجه و كلاهبرداري از آنان كرده است، اكيپي از كارآگاهان براي پيگيري موضوع وارد عمل شدند و با اعزام ماموران به محل‌هايي كه متهم حضور داشته به جستجوي نامحسوس پرداختند. رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: در نهايت ماموران متهم را در حالي كه در يكي از محلات زاهدان مشغول كلاهبرداري و اغفال يكي از شهروندان بود، شناسايي و دستگير كردند. عطار افزود: با انتقال متهم به پليس آگاهي و انجام تحقيقات مشخص شد وي داراي چندين فقره سابقه كلاهبرداري و خيانت در امانت بوده و با توجه به اين كه در حين ارتكاب جرم دستگير شده بود صراحتا به بزه انتسابي اعتراف كرده است. به گزارش ايسنا، وي در بيان شگرد فرد دستگيرشده اظهار داشت: متهم با توجه به زمان شروع سرشماري نفوس و مسكن و اعلام موضوع از طريق رسانه‌ها، با سوء استفاده از اين موضوع و با مراجعه به در منازل شهروندان اقدام به اخذ وجه ثبت‌نام اوليه جوانان جوياي كار كرده و از اين طريق تاكنون از 28 نفر كلاهبردراي كرده است. رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان با بيان اينكه با راهنمايي متهم تمامي مالباختگان شناسايي شده‌اند، گفت: متهم سابقه‌دار با صدور قرار قانوني مجددا روانه زندان شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها