نحوه حفاظت فيس‌بوك از كاربران

کد خبر: 200136

فيس‌بوك با مشاركت شركت‌هاي مايكروسافت، مك آفي، سيمانتك، ترند ميكرو و سوفوز از اين بازار آنتي‌ويروس رونمايي كرده كه به كاربران امكان دانلود رايگان مجوزهاي شش ماهه و يا نسخه‌هاي كامل نرم‌افزار ضد تروجان اين شركت‌ها به مدت شش ماه تا يك سال را بسته به اين كه كدام محصول را انتخاب كنند، مي‌دهد.

ايسنا: فيس‌بوك به كاربرانش امكان دسترسي به دانلودهاي رايگان نرم‌افزار ضد تروجان را داده و در اين زمينه با شركاي خود ليست‌هاي سياه یوآرال يا نشانی وب را به اشتراك مي‌گذارند.
مقامات فيس بوك در شبكه اجتماعي خود سايتي را راه‌اندازي كرده‌اند تا امنيت بيشتري براي 900 ميليون كاربر خود و سيستم هاي آن‌ها فراهم سازند. فيس‌بوك با مشاركت شركت‌هاي مايكروسافت، مك آفي، سيمانتك، ترند ميكرو و سوفوز از اين بازار آنتي‌ويروس رونمايي كرده كه به كاربران امكان دانلود رايگان مجوزهاي شش ماهه و يا نسخه‌هاي كامل نرم‌افزار ضد تروجان اين شركت‌ها به مدت شش ماه تا يك سال را بسته به اين كه كدام محصول را انتخاب كنند، مي‌دهد. اين شركت‌هاي نرم‌افزاري، ليست‌هاي سياه یوآرال يا نشانی وب خود را كه شامل اطلاعات وب‌سايت هاي مشكوك است با فيس بوك كه در حال حاضر ليست خود را دارد، به اشتراك مي‌گذارند.اين كار موجب مي‌شود كه فيس بوك به نحو بهتري بتواند از كاربران خود در برابر لينك‌هاي مخرب كه در سراسر اين شبكه اجتماعي فرستاده مي‌شود، حفاظت كند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها