برترين بانوي پايتخت انتخاب شد

کد خبر: 200881

این بانوی خانه دار دارای تحصیلات عالی، فرزندان موفق و بینش سیاسی، مذهبی، اجتماعی و دیگر قابلیتهای موفقیت در زندگی است و روز شنبه هفته آینده در همایش بانوی بصیر برگزار می شود.

مهر: مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با تشریح برنامه‌های هفته زن در استان تهران گفت: در همایش بانوی بصیر از استان تهران بانوی موفق و خانه‌دار اهل ورامین به عنوان زن برتر پایتخت معرفی می‌شود.

آذر نظری با بیان اینکه ثبت نام طرح ملی رحمت همچنان ادامه دارد گفت: در مجموع شهرستانهای استان تهران هشت هزار نفر ثبت نام کرده اند ولی هنوز آمار تهران تکمیل نشده اما کلاسهای آموزشی آغاز شده است.

وی افزود: در طرح ملی رحمت متقاضیان (دختران و بانوان تهرانی) تحت آموزشهایی اعم از آموزش همسرداری، تربیت فرزند، حجاب، بصیرت افزایی، آموزشهای امداد و نجات و آسیب شناسی در فضای مجازی و... قرار می گیرند که این آموزشها در دو ترم 16 جلسه ای و هر جلسه 90 دقیقه در پایگاههای بسیج و مدارس توسط اساتید حوزه علمیه (سطح پایه 2)، کارشناسان علوم الهیات و امدادگران زن در هلال احمر انجام می شود.

"طرح تحرک" در حال مطالعه است

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه هنوز طرح تحرک از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است گفت: این طرح در دل طرح تحول اجتماعی گنجانده شده که مربوط به تحکیم خانواده است. در این طرح 23 برنامه و 77 فعالیت تعریف شده که با محوریت خانواده زن برنامه ریزی شده است. هم اکنون نشستهای منطقه ای برای بومی سازی طرح آغاز شده تا بتوان به بهترین شکل طرح را اجرا کرد.

هفته آینده 300 کارمند استانداری لباس فرم می پوشند

نظری در مورد زمان استفاده از لباس فرم در استانداری گفت: نوسانات بازار موجب شد تا طرف قرارداد برای تامین پارچه با مشکل مواجه شود ولی مشکلات برطرف شده و هفته آینده 300 کارمند استانداری لباس فرم می پوشند.

بانوی خانه دار ورامینی برترین زن پایتخت شد

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران در مورد برنامه های روز زن گفت: در هفته زن برنامه های زیادی پیش بینی شده است که یکی از مهمترین آنها همایش بانوی بصیر است که امسال در مشهد مقدس برگزار می شود. در این همایش بزرگ زنان برتر نهادها و سازمانهای دولتی و همچنین زنان برتر هر استان معرفی می شوند.

وی افزود: بر اساس تعرفه ها و جدولهای ارائه شده از سوی وزارت کشور سه زن برتر استان تهران انتخاب شدند ولی باید تنها یک زن به عنوان زن برگزیده انتخاب شود برای همین قرعه کشی انجام شد و از میان زنان برگزیده از ورامین، پاکدشت و شهر تهران بانوی ورامینی انتخاب شد. این بانوی خانه دار دارای تحصیلات عالی، فرزندان موفق و بینش سیاسی، مذهبی، اجتماعی و دیگر قابلیتهای موفقیت در زندگی است و روز شنبه هفته آینده در همایش بانوی بصیر برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه عطر یاس

نظری اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه عطر یاس برای معرفی دستاوردهای زنان روستایی، تعاونیهای زنان و توانمندی زنان در تولید ملی از دیگر برنامه های هفته زن در استان تهران است که البته در نظر داریم در نمایشگاهی تولیدات زنان خود سرپرست را در معرض عموم و فروش قرار دهیم. از مدیرکل امور بانوان استانداری تهران سوال شد چرا این نمایشگاه دائمی نمی شود که وی پاسخ داد: هنوز جایی را پیدا نکردیم و خود استاندار هم نظرشان برای دائمی کردن این نمایشگاه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها