کوچک‌ترین اسیر آزاده فلسطینی/عکس

کد خبر: 218367

الوحیدی افزود که یوسف الزق از امروز به کوری چشم زندانبانان صهیونیست به مهد کودک می‌رود در حالی که نزدیک بود سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی جان یوسف را در شکم مادرش یا در زندان بگیرد.

کوچک‌ترین اسیر آزاده فلسطینی/عکس

فارس: «یوسف الزق» کوچک‌ترین اسیر آزاده در جهان، امروز اولین سال تحصیلی خود را در مهد کودک فاطمه الزهراء در محله الشجاعیه واقع در شرق غزه آغاز می‌کند.

«نشأت الوحیدی» نماینده جنبش فتح در کمیته اسرای گروه‌های ملی و اسلامی نوار غزه و و هماهنگ‌کننده جنبش مردمی برای یاری اسرا و حقوق فلسطینیان گفت: یوسف الزق پسر «فاطمه الزق» زن اسیر آزاده است که در تاریخ 20 می 2007 در گذرگاه بیت حانون توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی بازداشت شد و یوسف در تاریخ 17 ژانویه 2008 در زندان به دنیا آمد و در تاریخ 2 اکتبر 2009 در جریان تبادل نوار ویدیویی از شالیت آزاد شد. الوحیدی افزود که یوسف الزق از امروز به کوری چشم زندانبانان صهیونیست به مهد کودک می‌رود در حالی که نزدیک بود سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی جان یوسف را در شکم مادرش یا در زندان بگیرد.

وی تاکید کرد که باید به اسرای آزاده و بویژه کودکان آنها که در داخل زندان‌ها و تحت تجاوزات اسرائیلی به دنیا آمده‌اند، توجه زیادی کرد زیرا آنها نماد مبارزه و تاریخ فلسطین هستند که هرگز از بین نخواهد رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها