زنده به گور کردن پسر در آمریکا ! +عکس

کد خبر: 241429

بر اساس این خبر، کریستین هنگام مرگش کمتر از 27 کیلو وزن داشته است و دو سال آخر عمر خود را در قفس سگی که تقریبا یک متر ارتفاع داشته، گذرانده است و مرتبا نیز از پدرش کتک می خورده است.

زنده به گور کردن پسر در آمریکا ! +عکس
فارس: یک مرد آمریکایی به جرم ضرب و شتم وحشیانه پسربچه 13 ساله اش و انداختن او داخل قفس سگ به 80 سال زندان محکوم شد.

به گزارش روزنامه آمریکایی «شیکاگو تریبیون» نوشت، یک مرد 40 ساله آمریکایی به اتهام نگهداری پسربچه 13 ساله اش داخل قفس سگ و ضرب و شتم وی تا سر حد مرگ و سپس دفن پسرش در یک قبر کم عمق در نزدیکی منزلش روز گذشته (جمعه) به 80 سال حبس محکوم شد. «ریلی چوت» با اقرار مصلحتی به جرم خود در برابر دادستان ها در ماه جاری توانسته است 40 سال از حبس 120 ساله خود را که به جرم رفتار بی رحمانه با پسرش «کریستین» و مرگ وی در سال 2009 میلادی با آن روبرو شده بود را کم کند و نهایتا به 80 سال حبس محکوم شود.

بر اساس این خبر، کریستین هنگام مرگش کمتر از 27 کیلو وزن داشته است و دو سال آخر عمر خود را در قفس سگی که تقریبا یک متر ارتفاع داشته، گذرانده است و مرتبا نیز از پدرش کتک می خورده است. پدر کریستین با حضور در دادگاه اینطور گفته است که: من متوجه شدم که چقدر اشتباه کردم. من تمام مسئولیت را بر عهده می گیرم و به خاطر کارهایم بسیار شرمنده و پشیمان هستم. من عاشق پسرم بودم! در این خبر آمده است که جنازه کریستین در سال 2011 میلادی توسط کارآگاهان و بعد از آن کشف شده است که خواهر بزرگ تر این پسربچه به بستگانش گفت که برادرش دو سال پیش و به دلیل مشت های پی در پی پدرش مرده است. بر اساس این خبر، پدر و مادر کریستین جنازه پسرشان را داخل کوله پشتی می گذارند و سپس بدنش را با قرار دادن انجیل روی سینه اش می سوزانند. کریستین ابتدا داخل اتاق خواب، بعد داخل حمام حبس و سپس به پایه های تخت خواب بسته می شود و زمانیکه می تواند فرار کند،‌ پدرش او را داخل قفس سگ می اندازد و به او ته مانده غذا می‌دهد. مادر کریستین نیز که در سال 2011 داخل زندان از همسرش جدا شد، در مقابل دادستان ها اقرار مصلحتی به جرم کرد و قبول کرد که در مرگ پسرش با همسرش همکاری داشته است. او قرار است در ماه فوریه به اتهام غفلت از فرزندش محاکمه شود. این زن آمریکایی گفته است که از ترس اینکه حضانت بچه‌هایش را از دست بدهد، سوء رفتارهای همسرش با کریستین را گزارش نکرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها