عکس/ جسد عامل انفجار بین الحرمین 18+

کد خبر: 250548

درباره نوع و علت انفجار تروریستی دیروز ـ یکشنبه 13 اسفند ـ در بین الحرمین کربلا، که منجر به شهادت دو زائر ایرانی شد ، روایت های متفاوتی از سوی منابع خبری و مسؤولان رسمی کربلا منتشر شده است.

عکس/ جسد عامل انفجار بین الحرمین 18+
ابنا: در حالی که مسؤولان آستان مقدس امام حسین(ع) انفجار دیروز را انتحاری می دانند و عامل آنرا یک مهندس سلفی اهل مالزی معرفی می کنند، پلیس کربلا انفجار را ناشی از انتقال این بمب به وسیله مهندس یا کارگران یک شرکت خدماتی اعلام کرده است.
برخی از مسوولان کربلا هم گفته اند که انفجار دیروز ناشی از یک خمپاره باقی مانده از دوران صدام بوده که پس از اصابت نخستین کلنگ یک کارگر منفجر شده است. اما یک روایت دیگری هم می گوید که این بمب برای انفجار در مراسم رونمایی از ضریح مطهر سید الشهداء که قرار است فردا در صحن حرم امام حسین (ع) برگزار شود، به حرم منتقل می شده است که بر اثر اتفاقی ناخواسته زودتر از موعد منفجر شده است. تصویر زیر بقایای جسد مهندس مالزیایی است که متهم به انجام عملیات انتحاری دیروز است. این عکس، احتمال انتحاری بودن عملیات را نسبت به انفجار گلوله خمپاره تقویت می کند؛ زیرا در انفجار با کمربند انتحاری، سر و صورت عامل آن سالم می ماند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها