دستگيری برادران شرور به ضرب گلوله/عكس

کد خبر: 255608

سرگرد اردشير نادري خاطر نشان كرد: ماموران با آمادگي كامل وارد پارك شده و متهمان به همراه چند تن از افراد ديگر اقدام به درگير شدن با پليس را كردند كه در نهايت با شليك چند گلوله از سوي پليس 5 متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر انتقال داده شدند.

دستگيری برادران شرور به ضرب گلوله/عكس

باشگاه خبرنگاران: رييس كلانتري 167 دولت آباد گفت: دو برادر شرور كه روز گذشته به تخريب خودروها و نزاع دست جمعي پرداخته بودند به ضرب گلوله پليس دستگير شدند. سرگرد اردشير نادري با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از اعلام برخي از شهروندان در خصوص تخريب خودروها و نزاع دست جمعي بلافاصله ماموران واحد گشت خودرويي خود را محل مورد نظر رساندند.

رييس كلانتري 167 دولت آباد در ادامه اذعان داشت: ماموران واحد گشت خودرويي پس از حضور در محل متوجه تخريب 4 دستگاه خودروي سواري و چند مغازه شدند. اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: عوامل واحد گشت با بررسي و پرس و جو از اهالي محل متوجه شدند اين خرابكاري توسط دو برادر به نامهاي حسين و حسن كه اراذل اوباش به نام آن منطقه هستند صورت گرفته است. وي افزود: ماموران فاتب بلافاصله اقدامات پيچيده خود را آغاز كرده و با چندين فعاليت مراقبتي موفق شدند متهمان در يكي از پارك هاي منطقه رديابي كنند. سرگرد اردشير نادري در نهايت خاطر نشان كرد: ماموران با آمادگي كامل وارد پارك شده و متهمان به همراه چند تن از افراد ديگر اقدام به درگير شدن با پليس را كردند كه در نهايت با شليك چند گلوله از سوي پليس 5 متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر انتقال داده شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها