انتشارتصاویرحمله شیمیایی زودتر ازخودحمله!

کد خبر: 281954

شورشیان سوری گروه‌هایی از شهروندان را به قتل رسانده و سپس با انتشار این تصاویر خواسته‌اند تا دولت سوریه را مسئول آن معرفی کنند اما آن‌قدر در این کار عجله کرده‌اند که منجر به رسوایی آنها شده است.

انتشارتصاویرحمله شیمیایی زودتر ازخودحمله!
فارس: رادیو صدای روسیه به نقل از یک منبع ترکیه‌ای به‌نام «دعوت اسلامی» فاش کرده که گروه‌های تروریستی سوریه، تصاویر مربوط به کشتار ادعایی در نزدیکی دمشق در اثر استفاده از سلاح‌های شیمیایی را یک روز پیش از تاریخی که ادعا می‌کنند کشتار در این روز اتفاق افتاده منتشر کرده‌اند.
بنابراین گزارش، این نشان می‌دهد که شورشیان گروه‌هایی از شهروندان سوری را به قتل رسانده و سپس با انتشار این تصاویر خواسته‌اند تا دولت سوریه را مسئول آن معرفی کنند اما آن‌قدر در این کار عجله کرده‌اند که منجر به رسوایی آنها شده است. حتی اگر این حمله انجام شده باشد، ممکن نیست در آن ساعت از آن فیلم تهیه و در اینترنت آپلود شده باشد.
این فیلم‌ها بیان‌گر آن هستند که هر چه تروریست‌ها به روزهای پایانی خود نزدیک‌تر می‌شوند، بی‌رحم‌تر هم می‌شوند. تروریست‌ها حتی به کودکان هم رحم نکرده و با کشتار آنان سعی در تخریب وجهه دولت سوریه داشته‌اند. گفتنی است، دولت سوریه ادعاهای تروریست‌ها را از اساس تکذیب کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها