خودرو ویژه کشف مواد منفجره در عراق/عکس

کد خبر: 308707

منابع عراقی در استان المثنی از ورود خودرو ویژه کشف مواد منفجره به این استان و استقرار آن در مبادی ورودی شهر السماوه برای مقابله با حملات تکفیری ها و گروه های وابسته به القاعده خبر دادند.

خودرو ویژه کشف مواد منفجره در عراق/عکس
تسنیم: منابع عراقی در استان المثنی از ورود خودرو ویژه کشف مواد منفجره به این استان و استقرار آن در مبادی ورودی شهر السماوه برای مقابله با حملات تکفیری ها و گروه های وابسته به القاعده خبر دادند. به گزارش پایگاه النهرین، ابراهیم المیالی استاندار المثنی اعلام کرد: اولین خودرو ویژه کشف مواد منفجره را وارد استان المثنی شده است و در این خودرو کشف مواد منفجره در مبادی ورودی شهر السماوه مستقر خواهد شد. استاندار المثنی عراق افزود: این خودرو ویژه کشف مواد منفجره نقش مهمی را در دفع حملات تروریستی ایفا خواهد کرد و مانع از این حملات خواهد شد.
المیالی بیان کرد: تکرار اقدامات تروریستی در استان المثنی از سوی گروه های تکفیری سبب شده است که نیروهای امنیتی به فکر طرح هایی برای کشف مواد منفجره باشند و خودرو ویژه کشف مواد منفجره یکی از جدیدترین تکنیک ها کشف مواد منفجره است. از سوی دیگر حاکم الیاسری رئیس شورای استان المثنی نیز اعلام کرد: پس از موافقت شورای استان با اختصاص 12 میلیارد دینار برای خرید خودورهای کشف مواد منفجره این خودروها در مبادی استان مستقر خواهند شد. وی افزود: وزارت کشور یک خودرو ویژه کشف مواد منفجره به استان المثنی داده است تا در مبادی ورودی السماوه مستقر شود و ما در انتظار خودروهای دیگری از این نوع برای بقیه مناطقی که مورد حملات تروریستی واقع می شوند هستیم. خاطرنشان می شود که استان المثنی که مرکز آن السماوه است در مقایسه بادیگر استان های عراق از آرامش بهتری برخوردار بوده است و از جمله اولین استان های عراقی محسوب می شود که پرونده امنیتی اش را آمریکایی ها دریافت کرده است و عراقی ها خود توانستند اداره پرونده امنیتی آن را بر عهده بگیرند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها