عامل انتحاری شهرشیعه‌نشین هرمل/عکس

کد خبر: 317391

بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر هرمل لبنان که روز پنجشنبه اتفاق افتاد٬ 3 تن شهید و بیش از 45 تن زخمی شدند.

عامل انتحاری شهرشیعه‌نشین هرمل/عکس
ابنا: یک خودرو بمب‌گذاری شده با حدود 50 کیلوگرم تی .ان.تی پنجشنبه گذشته در مرکز شهر شیعه نشین هرمل لبنان و نزدیک فرمانداری این شهر و دو بانک منفجر شد که منجر به شهادت 3 تن و زخمی شدن بیش از 45 تن دیگر شد. براساس این گزارش، این انفجار تروریستی ناشی از یک عملیات انتحاری در زمانی که مردم زیادی در محل حاضر بوده و قصد ورود به فرمانداری هرمل را داشته اند، رخ داده است.
=
امروز تصویری از عامل انتحاری هرمل لبنان منتشر شد که براساس اطلاعات به‌دست آمده وی «حسن غندور» نام داشته که در بیمارستانابو ظهر در صیدا فعالیت می‌کرده است. «حسن غندور» که متولد 1994 میلادی و فلسطینی است چندی پیش به عضویت گروه‌ها تروریستی در سوریه ملحق شده و پس از دیدن آموزش‌های لازم به لبنان بازگشته و خود را در شهر شیعه‌نشین هرمل منفجر کرد.
شهر شیعه نشین هرمل در شمال شرق لبنان بیشترین تعداد شهدا را در نبردهای مقاومت لبنان با رژیم صهیونیستی تقدیم کرده است. این تکفیری فلسطینی در نامه‌ای که پس از جدا شدن برای خانواده خود ارسال کرده هدف از این اقدامات تروریستی و پیوستن به گروه جبهه النصره را ملاقات با پیامبر(ص) عنوان کرده است!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها