خیریه همت: نازنین زهرای 5 ساله در آستانه نجات/ تا این لحظه 350 میلیون تومان جمع شد/ کمک ها ادامه دارد

کد خبر: 330793

به محض اطلاع از کمک های جدید ، در همین پست اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین خیریه همت متعهد شده است روند درمانی نازنین زهرا را به طور آنلاین به اطلاع افرادی که کمک کرده اند برساند. امید که بتوانیم خبر سلامتی این دختر کوچک را به اطلاع برسانیم.

خیریه همت: نازنین زهرای 5 ساله در آستانه نجات/ تا این لحظه 350 میلیون تومان جمع شد/ کمک ها ادامه دارد
سرویس اجتماعی «فردا» : نازنین زهرای 5 ساله که از 10 ماهگی درد می کشد، برای رهایی از درد و مرگ ، چشمان معصومش را به کمک مردم نوعدوست ، دوخته است. مادرش به بسیاری از نهادهای عمومی و دولتی رفته است. آخرین جایی هم که رفت و خبری نشد، وزارت بهداشت بود. اینک خیریه همت پا پیش گذاشته است تا هزینه درمان را با کمک مردم تأمین کند. آن طور که همت به نقل از مادرش نوشته ، این دختر معصوم مشکل هیپوفیز دارد ؛ باید عمل جراحی شود و بعد از آن ، به مدت 60 روز ، هر روز 2 آمپول بزند.قیمت هر آمپول ، 5 میلیون تومان است که تأمین آن از عهده خانواده اش بر نمی آید. پدر نازنین زهرای 5 ساله ، نگهبان یکی از شرکت های شهرداری در استان فارس است.
البته تلاش هایی از سوی خیریه همت در جریان است تا بلکه بتوانند دارو را از کانال هایی به قیمت مناسب تر تأمین کنند ولی در هر حال ، هزینه درمان بسیار بالاست. اگر نازنین زهرا ، فرزند یک خانواه ثروتمند بود ، مانند همه دختر بچه های این سرزمین ، کودکی می کرد نه این که از صبح تا شب ، درد بکشد، ناله کند و مدام تشنج نماید و به بیمارستان برود.مادرش می گفت که از بس برای تسکین درد ، ماساژش داده، پوستش هم درد می کند.

مادرش به خیلی جاها رفته است ، همه هم به او قول مساعد داده اند ولی وقتی هزینه اش را شنیده اند ، پا پس کشیده اند. اینک تنها یک راه مانده است. همت انسانی و عالی مردم خیّری که نمی توانند عید نوروز را خوش باشند در حالی که می دانند درست در همان لحظات دختر بچه ای 5 ساله درد می کشد و در برابر چشم پدر و مادرش ، آب می شود و به سمت مرگ می رود. هزینه درمان زیاد است. خیریه همت نیز که تا کنون صدها مورد از نیازمندان را با کمک کاربران اینترنت یاری کرده است ، تا کنون رقمی بدین بزرگی برای مساعدت پیش رو نداشته است. 12 هزار نفر نیاز است که هر کدامشان 50 هزار تومان کمک کنند تا نازنین زهرا به اتاق عمل برود و بعد آمپول هایش را تزریق کنند تا بتواند کودکی را تجربه کند و از درد و مرگ رهایی یابد. گویا با مساعذت برخی پزشکان ، هزینه جراحی دریافت نمی شود ولی داروها را باید از خارج کشور تأمین کرد.

50 هزار تومان هیچ کدام از ما را فقیر یا غنی نمی کند ولی کودکی را از درد مداوم و از مرگ زودرس نجات می دهد. از آنجا که ممکن است 12 هزار نفر مشارکت نکنند، اگر افرادی تمکن مالی بیشتری دارند، خیریه همت آماده دریافت کمک های با ارقام بالاتر نیز هست. کلیه وجوه به حساب خیریه رسمی همت می شود و بدون این که به خانواده نازنین داده شود، مستقیماً صرف تهیه آمپول ها و هزینه های درمان می شود. خیریه همت می افزاید که اگر مبلغی مازاد بود، به موارد بعدی که اعلام می شود اختصاص می یابد. اگر می خواهید در این کار خیر و نجات یک دختر معصوم 5 ساله از درد و مرگ سهیم باشید ، بسم الله ، اینجا را کلیک کنید و آنلاین کمک کنید. امید که بتوانیم خبر بهبودی نازنین زهرای کوچک را بدهیم و همه را شاد کنیم. (لینک خیریه همت)

توجه: چنانچه مشکلی در درگاه پرداخت آنلاین وجود داشت ، چند دقیقه بعد مجدداً تلاش کنید.

شماره کارت - بانک مسکن - به نام خیریه همت (از همه کارت های بانکی می توانید کمک های خود را به این شماره واریز کنید) 6280-2314-2597-2709
*** خبر جدید خیریه همت:
لحظاتی پیش مدیر خیریه همت در تماس با عصرایران اعلام کرد: رقم کمک های مردمی به عدد 350 میلیون تومان رسید. وی با اشاره به این که هزینه اعلام شده برای تأمین 120 امپول نازنین زهرا بالاتر از این رقم است گفت: رایزنی هایی را شروع کرده ایم تا بتوانیم در صورت امکان ، داروهای وی که باید از اروپا وارد شوند را با قیمت پایین تری تأمین کنیم. وی با تقدیر از همت عالی کاربران اینترنت که در این چند روز ،به نازنین زهرای 5 ساله کمک کردند گفت: روند کمک های مردمی که از 10 هزار تومان تا ارقام میلیونی است همچنان ادامه دارد و ما امیدواریم بتوانیم قبل از عید ، پروسه درمان این دختر معصوم را به لطف خدا و کمک مردم آغاز کنیم. خیریه همت پیشتر اعلام کرده بود کلیه ارقام جمع آوری شده ،بدون آن که در اختیار کسی ، حتی خانواده نازنین زهرا قرار گیرد به طور مستقیم صرف تأمین دارو می شود که اصولاً باید از طریق مرکز داروهای تک نسخه ای انجام شود. همچنین اگر به هر دلیلی ، مبلغی مازاد بر نیاز در خیریه بماند ، با اطلاع رسانی عمومی ، صرف موارد درمانی و خیریه بعدی خواهد شد و گزارش آن ، به طور آنلاین در سایت خیریه همت جهت اطلاع خیرین درج می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها