تروریست جگرخوار به ترکیه رفت/عکس

کد خبر: 332483

سرکرده گروه تروریستی "گردان عمر فاروق" که علاوه بر شکافتن سرباز سوری عامل شهادت فرمانده حزب‌الله و تعداد دیگری از رزمندگان حزب‌الله است از گذرگاه مرزی کسب وارد ترکیه شده است.

ابنا: سال گذشته یکی از تروریست‌های تکفیری به نام «ابو صقار» جلوی دوربین‌ها، ضمن شکافتن سینه جنازه یکی از سربازان سوریه، قلب او را بیرون آورده و به دندان کشید. وی روبروی دوربین و در فیلمی که از سوی مخالفان نظام «بشار اسد»، به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد، تهدید کرد که قصد ادامه دادن این جنایت وحشیانه را دارد.
بعد از این رفتار مشمئزکننده بود که در فضای اینترنت و اخبار کشورمان، از او که به نام «ابوصقار» شناخته می‌شود، تحت عنوان «فرزند و جانشین هند جگرخوار» نام برده شد. «خالد احمد» ملقب به ابو صقار که از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به "گردان عمر فاروق" به شمار می‌رود در چند روز گذشته در روستای «السمرا» و گذرگاه مرزی «کسب» دیده شده است. براساس این گزارش، گروه‌های تکفیری معارض نظام سوریه با انتشار تصویری از ابوصقار در گذرگاه مرزی کسب واقع در ریف شمالی لاذقیه اعلام کردند که وی از سوریه خارج شده و مورد استقبال نیروهای ارتش ترکیه قرار گرفته است. خالد احمد ملقب به ابو صقار چندی پیش نیز با ظاهر شدن در فیلمی که پایگاه‌های مخالف نظام سوریه منتشر کرده‌اند ادعا کرد که 25 تن از نیروهای حزب‌الله را در روستای "تل النبی مندو" در شهر القصیر در استان حمص کشته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها