خردسال‌ترین شهید حملات داعش/عکس

کد خبر: 346992

شمار قربانیان انفجار یک تانکر و یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی مقرهای حزب اتحادیه میهنی کردستان به ریاست «جلال طالبانی» و حزب سوسیالیست کردستان در «طوزخورماتو» واقع در شرق استان «صلاح‌الدین» به 161 شهید و زخمی رسید.

خردسال‌ترین شهید حملات داعش/عکس
ابنا: دو انفجار تروریستی در نزدیکی مقرهای دو حزب کردستان عراق در «طوز خورماتو» 21 شهید و 140 زخمی برجای گذاشت. منابع آگاه امنیتی و پزشکی عراق اعلام کرد که شمار قربانیان انفجار یک تانکر و یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی مقرهای حزب اتحادیه میهنی کردستان به ریاست «جلال طالبانی» و حزب سوسیالیست کردستان در «طوزخورماتو» واقع در شرق استان «صلاح‌الدین» به 161 شهید و زخمی رسید. یک منبع در پلیس استان «صلاح‌الدین» گزارش داد که نیروهای امنیتی حمله تروریستی سوم را خنثی کردند و یک عامل انتحاری را که با پوشیدن کمربند انفجاری قصد داشت یک عملیات دیگر انجام دهد، دستگیر کردند.
رسانه‌های عراق، تصویری از یک کودک منتشر کرده و وی را کوچکترین شهید حملات تروریست‌های داعش معرفی کرده اند. بر اساس این گزارش، «فدک مصطفی یشار» کودک عراقی در حملات تروریستی اخیر تروریست‌های داعش به شهر طوزخورماتو که منطقه‌ای شیعه نشین است، به شهادت رسیده است و عنوان کوچکترین شهید را به خود اختصاص داده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها