تزئین سطل‌ زباله با پرچم اسرائیل/عکس

کد خبر: 358175

جوانان اردنی برای ابراز خشم خود از جنایات ارتش رژیم اسرائیل در نوار غزه و محکومیت تجاوزگری این رژیم علیه ملت فلسطین سطل‌های زباله شهرهای خود را به پرچم رژیم اسرائیل مزین کردند.

تزئین سطل‌ زباله با پرچم اسرائیل/عکس
تسنیم: جوانان اردنی برای ابراز خشم خود از جنایات ارتش رژیم اسرائیل در نوار غزه و محکومیت تجاوزگری این رژیم علیه ملت فلسطین سطل‌های زباله شهرهای خود را به پرچم رژیم اسرائیل مزین کردند. به گزارش روزنامه اینترنتی رای الیوم، گروهی از جوانان اردنی شهر الرصیفه همشهریان خود را با ایده جدیدی برای بیان خشم خود درقبال تجاوزگری رژیم اسرائیل علیه نوار غزه روبرو کردند؛ به گونه ای که روی سطل های زباله این شهر پرچم رژیم اسرائیل را کشیدند. این فراخوان شنبه شب آغاز شد و به گفته یکی از مسئولان فراخوان، تمام سطل های زباله شهر الرصیفه مزین به پرچم رژیم اسرائیل شد.
این مسئول تاکید کرد: این کمترین کاری است که می توان در مقابل جانفشانی های ملت فلسطین انجام داد. محمد حسون یکی از جوانان یاده شده گفت: ما گروهی از جوانان بودیم که فکر کردیم چگونه می توان به مردم غزه کمک و یاری رسانده و با آنها در مقابل دشمن صهیونیستی همبستگی کرد. این کمترین کاری بود که می توانستیم انجام داده و پیام خود را برسانیم. شهر الرصفه تاکنون شاهد مراسم مختلف در محکومیت تجاوزگری ارتش رژیم اسرائیل علیه نوار غزه بوده است که در جریان آن تاکنون 1712 فلسطینی شهید و نزدیک به 10 هزار نفر زخمی شده اند. مسئولان شهر معان اردن نیز برای محکوم کردن جنایات رژیم اسرائیل اقدام به کشیدن پرچم رژیم اسرائیل روی زمین در ورودی شورای معان شهر کردند. آنها همچنین پلاکاردی را در کنار ورودی شورای شهر معان با عنوان "خواهشمندیم پرچم صهیونیست های غاصب را لگدمال کنید"، نصب کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها